19. Noua aventura

20 4 0
                                    

-Frate, nu suport trasul cu arcul! Hai sa facem ceva mai interesant. Hai sa aruncam cu cutite.
-Du-te si ia-te de mana cu Tris si aruncati cat vreti.
-Bun ,atunci merg sa o provoc.
-Frate ,daca nu vrei sa pierzi lamentabil in fata unei fete ,eu zic sa nu incerci.

......
Logan pov.

Dupa ce am vazut cum a taiat cutitul in doua am simtit cum imi cade fata. Leo avea dreptate. Am fost facut praf de o fata.

-Cum ai facut asta?
-Te voi invata tehnicile mele secrete de ninja dupa ce venim din misiune.

Tris pov.

Dupa ce l-am facut praf pe Logan (felicitari mie!)am zis ca e destul cu antrenamentul pe ziua de azi si m-am dus in cabana Atenei unde ce am gasit...Exact peste tot numai harti si foi cu calcule. Annabeth se pare ca s-a pus pe treaba daca ea e acolo. In orice caz mi-a luat ceva sa ajung la patul meu. Am vazut-o pe Annabeth stand la birou cu o harta in fata.
-Hei! A fost un tsunami pe aici sau ce s-a intamplat?
-Pai daca maine plecam in misiune si am zis sa ma pregatesc putin.
-Hei, tu ai inceput pregatirile de cand am aflat de misiune. Noi plecam in misiune intr-o ora si eu nici nu mi-am pregatif bagajul cu Logan. Asa ca potoleste-te ,femeie!
Annabeth nu a zis nimic. Doar s-a apucat de ras.
-Ok ... acum du-te si puneti niste lucruri pentru misiune si mergi la Logan la cabana sa le puneti ,bine?
-Da , mersi.
M-am uitat ce sa imi pun. Nu stiam exact ce, iar Annabeth s-a dus in cabana la Percy. Asa ca mi-am luat cateva chestii necesare de imbracat, niste arme si cam atat. Le-am luat si m-am dus spre cabana lui Zeus. Am batut frumos la usa si am auzit un "Intra!".
In cabana era numai Logan,Tahlia probabil se antrena,iar Logan era in mijlocul cabanei cautand prin haine.
- Vad ca nu sint singura care s-a trezit pe ultima suta de metri.
-Poate,dar am terminat!
Dupa ce am rezolvat cu bagajul am pornit cu Logan in fata Casei Mari unde ne asteptau restul. Si uite asa incepe o noua aventura.

--------------------------------------------------------
Hey! Scuze ca nu am mai poatat de mult , dar na am avut tezele si au foat sarbatorile ai mi-am luat concediu
. Oricum ma multumesc ca imi cititi cartea si scuze ca a fost un capitol destul de plictisitor... si pt greselile gramaticale. Bye!

- Unicorn incheiat!

Cartea vrajitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum