"Sase rezidenti in misiune vor pleca
Insa doar patru se vor inapoia
Cei doi ramasi vor fi impreuna
La bine si la rau ii va lega o struna.
Dupa cartea minune,
Ei vor pleca in lume.
Misiunea va esua
Si un rezident va decadea la unu noaptea."
Logan pov.
Nimeni nu a zis nimic , eu nici atat , nici macar nu stiam la ce se referea acea...cum i-a zis Chiron???? Profetie! Nu am inteles mare lucru din ea , la inceput parea chiar ok , cand a zis ca doar 4 se vor intoarce am zis ca poate vor veni inapoi sau ceva , insa cand a zis ca va esua misiunea noastra am fost ceva de genul: imaginati-va pe mine stand linistit si dintr-o data , dupa ce am aflat vestea eram ca o broasca 'care' a vazut un pegas care se juca cu un demon vampir si cu aripi de inger, deci da...
Chiron ne-a spus sa mergem la noi in cabane si sa ne odihnim putin , pana el se va gandi ce inseamna profetia. Am mers in camera , insa nu puteam sa stau nici o secunda. Din fericire a venit Talia cu Percy, Annabeth , Tris si Leo. Azi trebuie sa ii multumesc lui Zeus toata ziua...ghiciti cine s-a asezat langa mine...exact, Tris ♥. Ies , babe!!!
Am discutat si am ajuns la un impas. Apoi ,la usa cabanei a aparut un Grover speiat si terifiat , zici ca de acum incolo toate dozele de cola vor fi din carton...!!!Ne-am dus de urgenta la Chiron. Eram sigur ca s-a intamplat ceva rau , doar nu ne-ar chema Chiron dupa 10 minute , daca a zis sa plecam. Sigur avea sa ne spuna ceva important.
Tris pov.
Dupa ce am vorbit cu Chiron am mers la noi in cabane , initial , insa nu puteam sta , asa ca asm hotarat sa mergem intr-o singura cabana si sa discutam despre profetie. Normal ca Percy a ales cabana Taliei , intotdeauna o alege pentru ca cea a lui Zeus e cea mai linistita .Am ajuns acolo, si eu care am crezut ca Talia se va aseza langa Logan , ea s-a pus pe ,,ultimul centimetru" liber din cabana .si cum toate scaunele, masa si celalalt pat erau ocupate , eu a trebuit sa stau langa Logan , lucru care subliniez ca nu mi-a displacut.
Nu dupa mult timp vine Grover in camera , super speriat si agitat, ne chema de urgenta la Chiron. Asa ca am plecat toti la fuga intr-un suflet si intr-un tarziu amajuns la Casa Mare. Am intrat inauntru, nici nu am apucat sa satm jos si Chiron ne-a trantit vestea direct in fata:
-Cartea Neagra a Secretelor a disparut!!!
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
*Hey , semizeilor, inca un capitol , la aceasta carte , sper sa va placa si va astept comentariile, iar daca va placut nu ezitati sa votati. La 5 voturi pun nextul! Bye!
CITEȘTI
Cartea vrajita
FanficIn aceasta carte va fi vorba despre o fata care cu ajutorul unei carti vrajite ajunge sa cunoasca semizei si sa se indragosteasca de cel care ii va fi alaturi.