5.Olimpul

100 13 3
                                    

Azi dupa o noapte nedormita m-am trezit la ora 7 si am vazut ca patul lui Percy era gol. Intai m-am speriat si m-am gandit la mai multe scenarii in care in nici unul Percy nu termina cu bine. M-am schimbat si apoi am mers in bucatarie sa il caut pe Percy. El statea linistit la masa ,mancand cerealele mele preferate su uitandu-se la un meci de fotbal. Bombanea intruna si era nemultumit ca nu prindeam Campionatul Mondial de lupte intre semizei.

Dupa micul dejun am avut un dialug foarte ciudat:
- Percy?
-Da...
-Am vrut sa te intreb despre "excursia" noastra...mai mergem?
- Normal ca mai mergem ,doar daca nu te-a recunoscut vreun zeu peste noapte si eu inca nu am aflat.
-Nu s-a intamplat nimic ,dar speram sa te fi razgandit...
-Pai credeam ca vrei sa afli daca esti copilul unui zeu...apropo ,este o parte naspa...
-Ce??? Pana acum nu ai zis nimic...
-Pai daca esti un semizeu inseamna ca un parinte de al tau nu iti e cu adevarat tata sau mama.
-Aaa...naspa!!! Ok ,pai hai sa mergem pana ny realizez cu adevarat ce voi face.
-Ok.

Si iata-ne in lift. Percy a apasat pe un buton mare ,auriu si sclipitor si am simtit ca din moment in moment imi voi vomita cerealele cu lapte cu tot.

In sfarsit am ajuns. Percy mi-a zis sa astept pana merge sa le explice zeilor despre mine. Am ajuns in Olimp...ma uitam la locul din jur cu ochii ca cepele. Apoi a venit Percy si am mers la zei. Toti se uitau la mine si se gandeau daca eram fiica lor sau nu eram. Apoi dintr-o data Atena a rupt tacerea spunand:
- Beatrice este fiica mea!!!
- Stai...poftim???

Cartea vrajitaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum