Ενοτητα 1η μερος 2ο

132 6 4
                                    

Ο Τζως καθεται στον καφε καναπε , μου τραβαει το χερι και μου γνεφει να κατσω στα ποδια του (γενικα δεν μιλαει πολυ ομως για καποιον παραξενο τροπο καταλαβαινω τι αισθάνεται )τυλιγει το χερι του γυρω απο την μεση μου και με σφυγγει κοντα του.Η Σαρλοτ ειχε παει στην μικρη κουζινιτσα στο βαθος του υπογειου το οποιο ηταν βαμενο μαυρο και το μονο φως που υπηρχε ηταν ενα επιτραπεζιο φωτιστικο το οποιο ηταν τοποθετημενο στο πατωμα.Η Σαρλοτ βγαινει απο την κουζινα με εξι ποτηρια και ενα καφασι μπυρες<<Περιμενουμε κι'αλλους?>>Ρωταω και αρχιζω να ανακατευομαι μολις ο Τονι αναβει το τσιγαρο του <<Ναι την Τζες και την Λου>>Πεταγεται ο Τονι.Αρχιζω να βηχω  ο Τζως με χτυπαει ελαφρα στην πλατη , περνει ενα κουτακι μπυρα απο το καφασι ,το ανοιγει και μου δινει να πιω<<Καλα εσυ ασπρισες εισαι καλα;>>Με ρωταει η Σαρλοτ με τα πρασινα της ματια να με κοιταζουν ολο νοημα ,φοραει eyeliner μασκαρα και μαυρη σκια ,τα ματια της δειχνουν φωσφοριζε  χαμενα στον μαυρο οχλο.<<Καπνισε απο τα ''λευκα''>>της λεει ο Τζως<<Καλα και συ μαλακας εισαι και την αφησες να καπνισει τα λευκα,ειναι αμαθη>>του οριεται η Σαρλοτ.<<Ηρεμηστε καλα ειμαι>>τους λεω για να σταματησω την διαμαχη.Τοτε χτυπαει το πορτακι<<Η Τζες και η Λου θα ειναι>>Λεει η Σαρλοτ και πηγαινει να τος ανοιξει κουνωντας τα τεραστια οπισθια της αριστερα και δεξια καθωςπερπατουσε,δεν ειναι ευσωμη απλα προικισμενη ,αντιθετως εχει ενα πολυ ωραιο σωμα γυμναζεται συχνα .Πισω στο θεμα μας ,παει να ανοιξει στα κοριτσια και τα κροσια απο το κολαν την πηγαινοερχονται,με το που ανοιγει το πορτακι μια κοντη Λου πηδαει και προσγειωνεται στο πατωμα του υπογειου φορωντας κατι μαυρα ψιλοτακουνα μποτακια,φοραει ενα πολυ κοντο σορτσακι μαυρο  σε στυλ κολαν και μια στραπλες σφυχτη μαυρη μπλουζα που αναδικνυει το μπουστο της, τα μαλλια της ειναι πιασμενα κοτσο και δυο σγουρες τουφες ξεπροβαλουν πανω στο μετωπο της το οποιο φωτιζεται αποτην λευκη σκια που φοραει στις κογχες των ματιων  ακομα φοραει ενα ματ μπορντο κραγιον το οποιο κανει τα χειλια της τεραστια.<<Εεπ μας θυμιθηκες μαναρακι>> της λεει ο Τζως και στο στομαχι μου ενα καζανι αρχιζει να φλεγεται.<<Εε να δουλειες>>του λεει και του κλεινει το ματι(θα καταλαβετε μετα γιατι)μετα την Λου ακολουθει η Τζεσικα η οποια φοραει ενα μαυρο σκισμενο τζιν και μια μαυρη μπλουζα με το λογοτυπο ενος συγκροτηματος τα μαλλια της τα εχει αφησει κατω και οι μπλε ανταβιες τονιζουν ακομη περισσοτερο το στηθος της ,το μονο που φοραει ειναι λιγο make-up και μια μλπε μασκαρα που κανει τα ματια της ακομα μεγαλυτερα.




The BAD GirlDonde viven las historias. Descúbrelo ahora