Η ώρα περνάει ,απόγευμα κιόλας ώρα να πάρουν την ημερήσια δόση τους.Υποτίθεται πως πρέπει να προσαρμοστώ στην παρέα τους ,δεν τους χονευω είναι πολύ άγριοι για το στυλ μου ,θα έλεγα αν δεν ήμουν με τον τζως .Ο παλιός μου εαυτός θα αναρωτιόταν αν ήταν δυνατό να ταιριάξει με ένα τέτοιο πλάσμα .Παρεξηγημενο και πονεμένο, αυτό με τράβηξε σε αυτόν.Η παρέα του με αηδιάζει είναι όλοι τόσο ψεύτικοι και παραμελημενοι σαν το Τζως αλλά ο Τζως είναι διαφορετικός ,εντυπωσιάζει, οι φίλοι του με αποκρούουν.Μια πόρνη, ένα βαποράκι , ένα άπιστος μαλακας και μια σεξομανη τσουλα .Σκληρό το ξέρω να εκφράζομαι έτσι για τους φίλους του Τζως ενώ ο ίδιος είναι μπλεγμένος στην μαφία, είναι ένας στεγνός δολοφόνος, αλλά και πάλι είναι διαφορετικός .Πίσω στην πραγματικότητα .Ενω η παρέα μοιραζόταν την δόση της εγώ καθόμουν πλέων στο πάτωμα διπλα από τον καφέ καναπέ και τους χάζευα, ήταν σαν να άλλαζαν πλανήτη καθώς εστριβαν τα 'τσιγαρα ' τους πανω στο γυαλινο τραπεζάκι ,προσφέρθηκαν να μου δώσουν αλλά μέσα μου δεν έχω μεταλαχτει έτσι αρνήθηκα .Τους κοιτούσα να χάνονται και να επιστρεφουν στην διάσταση μας .Δεν μιλούσαν αυτή την φορά ήταν σιωπηλοί απλά γελουσαν και κουνιωντουσαν αυθορμητα στον καναπέ και στον γύρω χώρο.Βαρέθηκα να τους κοιτάω πλέον σηκώθηκα από το πάτωμα και εγνεψα πως βγαίνω έξω , ο τζως που ήταν πιο συνηθισμένος στο "παρτυ" σηκώθηκε και με έπιασε απότομα από τον ώμο .
Τζως :Π..ππ. .πουυ.... ππ αας?ρωτάει τυφλωμένος υπό την επηρια της ΜΑΡΙΧΟΥΑΝΑ(το λαθακι)
-Βγαίνω έξω δεν μπορώ βαρέθηκα πια.
Τζως:Πηγαινεε!
-Τον μισω. Σε αυτήν την κατάσταση , περνώ φορα και σκαρφαλώνω στην μικρή σκαλιτσα, σπρώχνω το πορτάκι και αναπνέω επιτέλους , καθαρός αέρας.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ναιιι καταλαβα οτι εγραψα μια λαθος εκφραση οποτε για διορθωση δεν ηταν κοκα ηταν μαριχουανα καπνιζαν μαριχουανα συγνωμη και παλι ;'D
VOCÊ ESTÁ LENDO
The BAD Girl
RomanceΚοιτιεμαι στον καθρευτη και πλέον δεν με αναγνωρίζω,όλα τα υπολείμματα του παλιού μου εαυτού έχουν γίνει σκονη μαζί με το παρελθόν μου .Τα άλλαξα όλα γιναυτον ,με έκανε να δω με άλλο μάτι τον κόσμο ,άλλαξα τον κυκλο μου ,τα θεοω και τα πιστεύω ,λερω...