6. BÖLÜM

77 17 2
                                    

Arkadaşlar, bakan kişi sayısı ve vote'lar  gittikçe düşüyor.. Bu böyle olunca ben de pek yazmak istemiyorum nede olsa kimse bakmıyor diye... Lütfen vote atıp yorum yapın:)) İyi okumalar...

6. Bölüm

Julia'nın korkusu gittikçe artarken, adamlar gittikçe yaklaşıyorlardı. Sonunda aval aval bakmayı bırakıp Shadow'a bindi. Shadow'da son sürat havalandı. Julia,Matt'i sıkıca tutup bulutların üzerine çıktılar. Ama macera daha bitmemişti. Adamlar, biri ejderhanın başındaki tırtıklı kıvrımda, bir diğeri ise ejderhanın keskin kuyruğunda duruyordu.  Julia'nın zihnine gönderdiği mesajla Keskin bir iniş yaptı. Julia Matt'i   kavrayarak ejderhaya sıkıca tutundu. Hala düşmemiş olan adamlar julia'nın üzerine atladı ama bir güç onları geri İtti. Ne olduğunu anlamayan Julia Shadow'un aniden alçaldığını anladı.
Shadow'a ne olduğunu sormak için zihninden mesaj gönderiyordu ama siyah ejderha cevap vermiyordu. Çok yavaşca yere konarak hareket etmeden duran ejderhadan inen Julia,  bakışlarını etrafa çevirirken kimseyi göremedi. Aniden arkasından bir el
Ona dokununca zıpladı ve eline ilk gelen o kişiye yöneltti. " Bir ot mu? Şaka yapıyo olmalısın..." Bilinmedik kişi bunu söyleyince Julia eline baktı. Gerçekten elinde ot vardı. Otu bir kenara savuran Julia kızı dikkatlice süzdü. Kızıl, uzun saçları siyah tuniğinin üzerinde çok hoş duruyordu. Yeşil gözleriyle şaşkın bir şekilde ejderhaya bakıyordu. Sonra bakışlarını Julia'nın üzerine dikti.
"Burada ne arıyorsunuz?" dedi. Julia tam cevap vercekken ejderhanın üzerinden bir inleme sesi geldi. Bu Matt'ti. Julia hemen ejderhaya çıkıp
Matt'i dikkatlice aşağı indirdi.
Bilinmedik kızla Matt kısa bir süre bakışdılar. Julia'da sessizce içinden kıkırdadı. Bilinmeyen kız sonunda
Gözlerini çektiğinde " Bu arada ben
Kaitlyn" dedi. " Ben de Julia ve..." Julia yeni kız görmüş gibi bakan Matt'i dirsekledi. Matt'de " Ahh! Evet ben... Ben de Matt." diyebildi. Kaitlyn bir ses duymuş gibi dikkat kesildi ve " Hadi gitmemiz lazım" dedi. Matt'le beraber arkasına takıldık.

Sonunda bizi bir duvarın önüne götürdü. Kaitlyn " İşte geldik." dedi. Matt salak salak duvara bakıp " Bir duvar mı? Herhalde içinden geçmemizi beklemiyosun?" dedi. Kaitlyn de " Aynen onu bekliyorum." dedi ve duvarın içinden geçti.(gerçekten geçti) Julia'da şaşkın şaşkın baktı ama sonra o da içinden geçti. Kaitlyn'de duvardan kolunu uzatarak Matt'i yakasından tutup içeriye çekti. Julia etrafına baktığında şaşkınlığını gizlemeye çalıştı ama başaramadı. Toprak duvarlara oyulmuş gibi gözüken evler, dağın ortasındaki akan dere...
Tam anlamıyla muhteşemdi. Julia bunları hayranlıkla izlerken arkasındaki tanıdık bir ses "Stornay'e hoş geldiniz" dedi.

Evet arkadaşlar şuan bana içtenlikle sayanlarınız olabilir. Evet haklısınız çok uzun sürdü. Sınavlar üstüme çöktü ve baya işlerim vardı. Ama sömestra girdik. Bu da demektir ki hergün hikayemi yazacağım. Çok özür dilerim. Artık yazacağım:))

İkinci kitapım 5. Element'e bakarsanız sevinirim:))

Gizli KapıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin