"βλααααακα" απαντά μακρόσυρτα και βαριεστημένα η Άνια
"πίστεψες στα αλήθεια ότι με κορόιδεψες" είπε και ξεσπά με τη σειρά της σε γέλια.
"Ήξερα ότι ήσουν εσύ από την πρώτη στιγμή που σε είδα. Οι μιμήσεις σου δεν είναι πολύ καλές Τόνι" είπε πιο δυνατά και εμφανίστηκε ο ονειροβάτης μέσα από το σκοτάδι
"Αδύνατον ποτέ κανείς δεν μπόρεσε να βρει διαφορές στις μιμήσεις μου είναι τέλειες"
"Και όμως όχι"
"Ξεγελάω γυναίκες και άντρες σε όλη μου τη ζωή και κανείς ποτέ δεν βρήκε καμία διαφορά απλά προσπαθείς να με τρελάνεις"είπε με μισότρελο βλέμμα.
"δεν είμαι άνθρωπος ανόητε. Δεν μπορείς να ξεγελάσεις μία γάτα.Τα μάτια μου βλέπουν πέρα από κάθε μεταμφίεση τα αυτιά μου ακούν τις διαφορές. Κανείς δεν μπορεί να μιμηθεί τον Ντιμίτρι χωρίς να τον καταλάβω γιατί..." ναι ήταν επισήμως η ώρα να το παραδεχτεί δημόσια
"...γιατί είναι ο εγωκεντρικός μπάσταρδος που κατάφερε να λιώσει τον πάγο της καρδιάς μου και με έκανε να τον ερωτευτώ."
"δεν γίνεται" είπε ξεψυχισμένα ο Τόνι και ξαφνικά τυλίχτηκε στις φλόγες. Χάθηκε, εξαφανίστηκε ο Λούσιφερ είχε μείνει να την κοιτάει. Δεν έβλεπε ένα απλό φοβισμένο κοριτσάκι πού ήταν η λεία του όχι έβλεπε ένα άγριο αρπακτικό και αυτή τη φορά εκείνος ήταν το θήραμα.
"Μείον ένας δύο ακόμα" είπε η Άνια είπε και κοίταξε τον Λούσιφερ.
Δεν ήξερε γιατί εξαφανίστηκε ο Τόνι αλλά ήταν υπερβολικά μεγάλη διευκόλυνση.
"Mulţumesc Doamna mea" ευχαρίστησε η Άνια από μέσα της. Τώρα το μόνο που είχε να κάνει ήταν να περιμένει το μικρό τέρας που μεγάλωνε μέσα της να γεννηθεί.
"Λίαμ!" φώναξε ο Λούσιφερ όλο θυμό και ο κοπρίτης εμφανίστηκε κατεύθυναν μαζί με τους λύκους του "τόσο πολύ βιάζεσαι να τους καταδικάσεις" φώναξε η Άνια και μεταμορφώθηκε.Κάτι ήταν διαφορετικό. Τα δόντια της πιο κοφτερά τα νύχια της πιο γαμψά και τα ένστικτα της πιο δολοφονικά
"Τέρμα τα αστεία θα τελειώσει σήμερα όλη αυτή η φάρσα εδώ και τώρα" σκέφτηκε και όρμηξε στους συγκεντρωμένους λύκους που δεν αποτέλεσαν κανένα πρόβλημα για αυτήν.
"Λίαμ κάνε κάτι " φώναξε πανικόβλητος ένας από τους χτυπημένους λύκους που είχε μισό μεταμορφωθεί σε άνθρωπο. Ο Λίαμ όρμηξε μπροστά και μεταμορφώθηκε σε έναν τεράστιο λύκο περίπου στα κυβικά της Άνια. Όλοι απομακρύνθηκαν από την Άνια και τον Λίαμ. Άρχισαν να κάνουν κύκλους ο ένας απέναντι στον άλλο περιμένοντας την κατάλληλη στιγμή για να επιτεθούν. Δεν τον φοβόταν καθόλου ένοιωθε δύναμη να τρέχει στο αίμα της και να της δίνει δύναμη. Σαν κάποιος να έδωσε ένα αόρατο σύνθημα και οι δύο όρμηξαν μπροστά. Κλαψουρίσματα και βρυχηθμοί έβγαιναν από τα δύο ζώα. Η Άνια είχε ανέβηκε πάνω του και τον δάγκωσε στο σβέρκο δυνατά και με μία απότομη κίνηση πέταξε το κεφάλι του αντιπάλου της σε ένα δέντρο αμέσως οι λύκοι διασκορπίστηκαν και η Άνια γύρισε και κοίταξε τον Λούσιφερ σαν να του λέει είσαι ο επόμενος. Ένας κεραυνός έσκισε τον ουρανό και το χαμόγελο επέστρεψε στα χείλη του Λούσιφερ.
"πολύ αργά" είπε χαρούμενος. Η Άνια έβγαλε ένα βρυχηθμό πόνου. Κάτι την έσκιζε από μέσα προς τα έξω. Έχασε την αυτοσυγκέντρωσή της και η μορφή της άλλαξε.Έγινε άνθρωπος και άρχισε να σπαράζει από τον πόνο ένα χέρι βγήκε κατευθείαν από την κοιλιά της μέσα από το δέρμα της. Ο πόνος ήταν απίστευτος ένα τερατώδες πλάσμα έβαινε από μέσα της. Είχε κέρατα και φτερά νυχτερίδας δεν έμοιαζε σε τίποτα με άνθρωπο.Ο Λούσιφερ το άρπαξε και εξαφανίστηκε.Μόλις βεβαιώθηκε ότι ήταν μόνη της έβαλε σε εφαρμογή το σχέδιό της
"ΑΛΙΣ" ούρλιαξε η Άνια και ο φοίνικας εμφανίστηκε από το πουθενά. Ήρθε γρήγορα κοντά της και πήρε ανθρώπινη μορφή.
"Άνια σε παρακαλώ κρατήσου"
"Δε μπορώ κάνει κρύο και φοβάμαι θέλω να τελειώσει"
"Όχι ,όχι Άνια σε παρακαλώ μη" είπε η κοπέλα βουρκωμένη αλλά η τελευταία ανάσα της Άνια βγήκε μακρόσυρτη και απεγνωσμένη.GAME OVER
YOU ARE READING
Ο παράδεισος σου η κόλαση μου
VampireΉ Άνια είναι μια σοβαρή κοπέλα που σπουδάζει ιατρική στο Σιλβεργουντ μια μικρή πόλη. Το παρελθόν της όμως την έχει πληγώσει πολύ. Τότε μια μέρα εμφανίζεται ένας "εγωκεντρικός μπάσταρδος" όπως τον λέει χαρακτηριστικά η ίδια και έρχεται για να της τα...