Άνια

1.8K 91 10
                                    

Είναι μια κρύα και μουντή μέρα και κάθε άλλο παρά για μάθημα δεν ήθελε να πάει η Άνια αλλά αυτό το ρημάδι το ξυπνητήρι είναι πολύ επίμονο και τελικά αποφασίζει να σηκωθεί. Το κλείνει και το στραβοκοιτάει 6:00"εντάξει χρόνο έχουμε" σκέφτεται και πάει προς το μπάνιο. Έκανε ένα ντους για να ξυπνήσει και κοιτάει λίγο τον εαυτό της στον καθρέφτη λευκή επιδερμίδα μαύρα μαλλιά σγουρά και μάτια μαύρα σαν τον έβενο πρησμένα ακόμη από τον ύπνο. Ντύθηκε ετοίμασε πρωινό και καθώς έπινε τον καφέ της κοίταξε έξω από το παράθυρο τον ουρανό που έμοιαζε έτοιμος να βρέξει. Της άρεσε αυτός ο καιρός της έφερνε γαλήνη. Το σπίτι της ήταν από τα πιο παλιά της πόλης ήταν ένα αρχοντικό του 19ου αιώνα. Ένα πολύ μεγάλο καλά διατηρημένο τριώροφο με άπειρα υπνοδωμάτια και όλες της ανέσεις. Ανήκε στην γιαγιά της την Καμέλια Τσέπες (ναι γνωστό όνομα, βλέπετε η Άνια είναι από την Ρουμανία από μια εξαιρετικά εύπορη οικογένεια που το όνομα προκαλούσε τρόμο σε όλους αφού ήταν απόγονοι του Βλαντ Τσεπες γνωστός στους περισσότερους και ως δράκουλας). Η γιαγιά της ζούσε στο Σιλβεργουντ πολλά χρονιά μονή της. Όταν η Βικτώρια,μητέρα της Άνια, έφυγε από την ζωή την ανέλαβε η γιαγιά της. Μια γυναικά σοβαρή και όταν χρειαζόταν στοργική της έλεγε ιστορίες για πνεύματα και δυνάμεις ανώτερες τις οποίες πίστευε. Της δίδαξε αγάπη και σεβασμό απέναντι στην φύση και στα ζώα αλλά και πως να προστατεύεται από "περίεργους" όπως τους έλεγε ή ίδια .Η γιαγιά της πέθανε στα 100 της χρόνια αφήνοντας την Άνια μονή της σε εκείνο το Μεγάλο σπίτι. Το σπίτι ήταν απομακρισμένο από όλη την υπόλοιπη πόλη ψηλά σε έναν λόφο γι αυτό και πολλοί προσπάθησαν να τήν κλέψουν μα κανείς δεν τα κατάφερε ποτέ κανείς γιατί όπως έλεγαν και οι ίδιοι στην αστυνομία με τρόμο μόλις την έβλεπαν "σε παρακαλώ βάλε με φυλακή κανε μου ό,τι θες αλλά σε ικετεύω μην την αφήσεις να με πλησιάσει σε παρακαλώ, σε ικετεύω" . Η Άνια μισούσε τους άντρες και για πολύ καλό λόγο είχε δει τη μητέρα της να βιάζεται και να δολοφονείται μπροστά στα μάτια της όταν ήταν 8 χρονών από δυο φίλους του πατέρα της και τον ίδιο. Η γιαγιά της με τον ίδιο ακριβώς τρόπο έμεινε έγκυος στην μαμά της. Είχαν προσπαθήσει να το κάνουν και σε εκείνη αλλά τη γλύτωσε. "τιποτένια πλάσματα, καθάρματα, θα σας αφανίσω" τα έπαιρνε άγρια στο κρανίο όταν τα θυμόταν όλα αυτά. "νιαου" "αααααα !!!!" τσίριξε τρομαγμένη "Midnight μου έκοψες το αίμα" Μάλωσε την κατάμαυρη γάτα της με τα πράσινα μάτια που τρίβονταν στα πόδια της ,ένα μικρο ενθύμιο από την μαμά της. Την πήρε αγκαλιά και τη φίλησε. Καθάρισε την κουζίνα και ξεκίνησε για τη σχολή. Μέχρι να φτάσει στη σχολή είχε πάει κιόλας 8:00 "στο τσακ πάλι" λέει από μέσα της παίρνει μια βαθιά ανάσα και μπαίνει με αυστηρό βήμα στο προαύλιο της σχολής για να πάει για μάθημα.

"Αμάν ρε κοριτσάρα μου τόσο δύσκολο σου είναι να φορέσεις κάτι να φαίνεται λίγο δέρμα;"

"Κιάρα" είπε χωρίς να γυρίσει. Η Κιάρα ήταν η κολλητή της από όταν ήρθε στο Σιλβεργουντ. Μια κοπέλα με μακριά κόκκινα μαλλιά και γαλάζια μάτια όχι πολύ ψιλή και όχι πολύ αδύνατη αλλά έκανε αισθητή την παρουσία της αφού είχε ένα λεξιλόγιο το οποίο θα συναντούσες στον υπόκοσμο.

"Κοίτα πως είσαι μαύρο παντελόνι κολλητό μαύρο παλτό μαύρα μποτάκια και τα μαλλιά μαζεμένα κότσο δεν απορώ που σε κοροϊδεύει η..."

"τι κάνει το φυτό της ιατρικής;" ακούστηκε μια σπαστική φωνή. Ήταν η Μαρί μαζί με τις φίλες της βαμμένες όλες ξανθιές αλλά μάλλον η βαφή θα πέρασε στον εγκέφαλο δεν εξηγείται αλλιώς τόση βλακεία μαζεμένη σε τρία άτομα.

"Καλά είμαι εσείς εντοπίσατε το πρόβλημα;"

"Πιο πρόβλημα ; Είμαστε μια χαρά"

"Έτσι νομίζεις" της είπε και συνέχισε με την Κιάρα προς το κτήριο

"Δεν ελεγες 5 νούμερα στο Λότο καλύτερα" την από πήρε ή Άνια μόλις απομακρύνθηκαν
"Πως δεν τους έχεις σπάσει ακόμη τα μούτρα"

"Με πολύ υπομονή και ο καημένος ο σάκος στην πίσω αυλή τις τρώει αντί για αυτές."γέλασαν και οι δύο

"Κιάρα έχω ένα προαίσθημα ότι κάτι κακό θα γίνει σήμερα" είπε η Άνια σοβαρή

"Ηρέμησε όλα καλά θα πάνε πάμε τώρα γιατί θα αργήσουμε"

"Δεν με βοηθάς"

"Έλα έλα"

------------------------------------------------------
Γεια σας
Να το πρώτο κεφάλαιο ξέρω βαρετό αλλά εύχομαι να σας αρέσει παρακάτω

Ο παράδεισος σου η κόλαση μουTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon