Ο διάβολος να κλάψει;!

380 39 4
                                    

"μεγάλη μητέρα, Ω θεά Μπάστ σώσε με σε παρακαλώ"  παρακάλαγε απεγνωσμένα η κοπέλα αλλά κανένα σημάδι από τη θεά ίσως την είχε όντως εγκαταλείψει όπως είπε ο Τόνι. Όχι, όχι, η Μπάστ δεν θα την εγκατέλειπε ποτέ. Με τα χείλη του ακόμη κολλημένα στα δικά της ο Λούσιφερ ξεκίνησε να την χαϊδεύει απαλά στην πλάτη. Εκείνη ανατρίχιασε και εκείνος επιτέλους ξεκόλλησε τα χείλη του και είχε ένα ηλίθιο χαμόγελο νικητή στο πρόσωπο. Πόσο ήθελε να του σκάσει ένα μπουκέτο να του φέρει το κεφάλι πέντε σβούρες.
" δε θα σου κάνω τη χάρη" του γρύλισε "θα φροντίσω να μείνεις στην κόλαση για πάντα ακόμη και αν είναι το τελευταίο πράγμα που θα κάνω". Τον χτύπησε στο πρόσωπο και τον έσπρωξε από πάνω της. Πριν προλάβει όμως να βγει από την  πόρτα την άρπαξε και την πέταξε πάνω έναν καθρέφτη. Κομμάτια γυαλιού έπεσαν κάτω κάνοντας απίστευτα πολύ θόρυβο. Το λευκό δέρμα της κοπέλας έχε διακοπεί από κόκκινες γραμμές και τα ρούχα της ήταν πασαλειμμένα με αίμα.
" άρχοντα μου είστε καλά; " ακούστηκε ο Λίαμ από την άλλη μεριά της πόρτας.
"Ναι είμαι μια χαρά" είπε και άνοιξε την πόρτα.
"Τι ήταν αυτός ο θόρυβος;" πετάχτηκε ο Άντονι και μπήκε και αυτός μέσα.
"Τίποτα απλά είχαμε μια μικρή διαφωνία με τη μέλλουσα μητέρα του γιου μου"
"Dut la bracul!" γρύλισε ή Άνια και σηκώθηκε έχοντας στο χέρι ένα μεγάλο κομμάτι γυαλιού.
"Τι πας να κανείς;" ρώτησε ο Λούσιφερ εμφανώς αγχωμένος
" σου είπα ότι θα σε εμποδίσω " του είπε η Άνια με ένα χαμόγελο. Πήρε μια βαθιά ανάσα και κάρφωσε το κομμάτι γυαλιού χαμηλά στην κοιλιά της.
"Όχι" φώναξε ο Λούσιφερ καθώς ή κοπέλα έπεφτε αναίσθητη στο πάτωμα.
"Τόνι, Λίαμ κάντε κάτι δεν μπορώ να χάσω την ευκαιρία να φύγω από δω." φώναξε
Ο Τόνι και ο Λίαμ έπεσαν πάνω της και προσπαθούσαν να σταματήσουν την αιμορραγία. Αλλά δυστυχώς δεν σταμάταγε το αίμα.
"Άνια ...Άνια" κάποιος τη φώναζε ποιος ήταν; Την ενοχλούσε ήθελε να κοιμηθεί και δεν την άφηνε
"Άνια κόρη μου άνοιξε τα μάτια σου" άνοιξε τα μάτια της και βρέθηκε στην αγκαλιά της μητέρας της κάτω από ένα δέντρο.
"Μαμά; Μανούλα εσύ είσαι;"
"Φυσικά γλυκιά μου ποιος θα ήταν;" την αγκάλιασε και αυτή
"Μου έλειψες τόσο πολύ"
"Κι εμένα γλυκιά μου"
"Μαμά πέθανα ;"
"Δεν ξέρω εσύ θα αποφασίσεις"
"Δεν καταλαβαίνω"
" μπορείς να έρθεις μαζί μου ή να γυρίσεις πίσω"
"Αλήθεια μπορώ να έρθω μαζί σου;"
"Ναι βέβαια. Μπορείς να έρθεις μαζί μου και να αφήσεις τον κόσμο να καταστραφεί και τις φίλες σου να πεθάνουν ή να πας πίσω και να βοηθήσεις να σωθεί ο κόσμος"
"Μαμά με το να τρέχω να ξεφύγω δεν σώζω κανέναν και δεν μπορώ άλλο κουράστηκα"
"Δεν είπε κανείς να τρέξεις αγάπη μου για να σώσεις τον κόσμο. Μπορείς να τον σφραγίσει εδώ να μην μπορεί να στείλει κανέναν στον κόσμο τον ανθρώπων ούτε κανείς από τον κόσμο μας να πάει εκεί."
"Αυτό σημαίνει ότι ο Ντιμίτρι θα ..."
"Θα πρέπει να διαλέξει πλευρά ή με αυτόν στον Άλλο κόσμο ή με εσένα σε αυτόν"
"και πώς θα το κάνω αυτό;"
Η μητέρα της χαμογέλασε
"γιατί χαμογελάς;"
"Γιατί ο πάγος στην καρδιά σου έλιωσε Άνια μου. Το τέρας στον Άλλο κόσμο θα σφραγίσεις όταν το φεγγάρι κλάψει κόκκινα δάκρυα με μια υπόσχεση της ιέρειας της Θεάς "
" τι εννοείς;" 
Η μητέρα της χαμογέλασε και το όλο σκηνικό θόλωσε. Ξαφνικά βρέθηκε στην αγκαλιά του Λούσιφερ μέσα στο ίδιο δωμάτιο και μόνοι τους αυτή τη φορά. Άνοιξε τα μάτια της και τον κοίταξε.
"είναι ζωντανή"
"ναι ναι εγώ και το τέρας του Φρανκενστάιν άσε μα κάτω τώρα"την άφησε να ακουμπήσει τα πόδια της στο έδαφος αλλά δεν την άφησε 
" Ανόητο θηλυκό είσαι τυχερή που σε χρειάζομαι αλλιώς..."
"αλλιώς τι; νομίζεις ότι σε φοβάμαι;"
"θα έπρεπε όλος αυτός ο κόσμος μου ανήκει είναι κομμάτι μου ανταποκρίνεται στα συναισθήματα μου" είπε και πλησίασε τα στόματα τους. Το μυαλό της Άνια στρόφαρε απότομα. Τι είπε μόλις το άτομο; άρα για να κλάψει το φεγγάρι πρέπει να κλάψει ο Λούσιφερ.
"ειλικρινά τώρα να κλάψει ο διάβολος που ακούστηκε αυτό; ευχαριστώ για το τίποτα" σκέφτηκε η Άνια. Ξαφνικά το φιλί του Λούσιφερ την έβγαλε από τις σκέψεις της.
"μμμμμμμ" μούγκρισε εκνευρισμένα και αγανακτησμένα η Άνια και του δαγκώνει το κάτω χείλος τόσο δυνατά που του έβγαλε αίμα το οποίο κατάπιε γρήγορα. Αν είχε το αίμα του στον οργανισμό της θα μπορούσε να σώσει τις φίλες της. Το δάγκωμα της τον ξάφνιασε και την απελευθέρωσε. Τότε βρήκε την ευκαιρία να ξεφύγει. Όρμηξε στην μισάνοιχτη πόρτα και βάλθηκε να τρέχει.
"πιάστε την" φώναξε ο Λούσιφερ και αμέσως άκουσε λύκους να την κυνηγάνε.
"Τόνι θέλω να την κάνεις δική μου"
"Και ξέρω ακριβώς τον τρόπο"
Εν το μεταξύ η Άνια έτρεχε και σκεφτόταν όχι απλά σκεφτόταν έσπαγε το κεφάλι της να βρει τι θα μπορούσε να κάνει τον  διάβολο να κλάψει. Ο πόνος αποκλείεται εδώ τα μωρά παιδιά δεν κλαίνε από τον πόνο όταν πεισμώνουν. Ραγισμένη καρδιά όχι ούτε καν έχει καρδιά. Και τότε της ήρθε η επιφοίτηση ταυτόχρονα βεβαία με έναν λύκο αλλά τέλος πάντων. Τον λύκο τον τακτοποίησε γρήγορα. Συνέχισε να τρέχει. Στη επόμενη στροφή όμως έπεσε πάνω σε κάποιον όταν τον κοίταξε κόντεψε να πεθάνει από τη χαρά της
" Ντιμίτρι!;!;" φώναξε όλο χαρά και απορία "τι κανείς εδώ; Και ή πληγές σου;"
"Θα έκανα τα πάντα για να είμαι μαζί σου"
"Ω Ντιμίτρι τρόμαξα τόσο πολύ"
"Μη φοβάσαι εγώ είμαι εδώ ήρθα να σε  πάρω" είπε και την οδήγησε έξω από το κάστρο και βαθιά μέσα στο δάσος. "Εδώ θα είμαστε ασφαλείς από τον Λίαμ και τους λύκους  του"
"Ντιμίτρι ..."
Είπε η Άνια και τον αγκάλιασε σφιχτά δίνοντάς του ένα φιλί. Αυτός στη αρχή ξαφνιάστηκε αλλά στη συνέχεια ανταποκρίθηκε και τύλιξε τα χέρια του γύρω από τη μέση της και την κόλλησε πάνω του. Η Άνια του έβγαλε το μπουφάν και μόλις πήρε το μήνυμα ένα χαμόγελο σχηματίστηκε κάτω από το φιλί τους. Έβαλε τα χέρια του κάτω από την μπλούζα της και της την έβγαλε ακολούθησε και η υπόλοιπη ενδυμασία. Τέλος είχαν μείνει αυτοί και το φεγγάρι. Η Άνια τον έσπρωξε και τον ξάπλωσε κάτω και ανέβηκε από πάνω του. Καλή και η πρώτη φορά αλλά αυτή ήταν... άστο είναι και βράδυ και κολάζομαι. Μόλις τελείωσαν η Άνια ντύθηκε γρήγορα αλλά ο Ντιμίτρι παρέμενε στο έδαφος. 

"σήκω άντε τι περιμένεις; Να μας πιάσουν;" εκείνος σηκώθηκε αργά και φόρε σε το παντελόνι του στο τέλος όμως δεν άντεξε και ξέσπασε στα γέλια

"ανόητη!" φώναξε "το πάθος σου για αυτό το πλάσμα σε τύφλωσε τελείως" είπε και σιγά σιγά άρχισε να αλλάζει τα μαλλιά του άρχισαν να γίνονται μαύρα και τα μάτια του να παίρνουν μια ασημί απόχρωση. Ασήμι για μάτια ,μεσάνυχτα για μαλλιά και πορσελάνη για δέρμα. Ο Λούσιφερ εμφανίστηκε μπροστά της μόλις είχε ενωθεί με τον διάβολο.

-------------------------------------------------------------------------------------

Hiiiiiii! Συγγνώμη που άργησα να ανεβάσω τόσο πολύ αλλά μόλις μετακόμισα.

Για να ακούσω γνώμες

 Τι λέτε να γίνει τώρα που ο Λούσιφερ εξαπάτησε την Άνια;

Αφήστε το σχόλιο και το αστεράκι σας παρακάτω. 





Ο παράδεισος σου η κόλαση μουKde žijí příběhy. Začni objevovat