Hayat devam edecek ..Onunla bağın kopmuşken dahi ...

23 5 3
                                    


Hani olurya bazen aşkta olduğu gibi sevdiğinle konuşurken rahatladığını falan sanarsın ..Işte bizim yalnızlıkta öyle azizim ..Yazdıkça boğulursun fakat rahatladığını sanarsın ..Bazen anlatmak istediklerini anlatamazsın susarsın ..Ama kalemin tanır seni anlar halini tıpkı senin sevgilin gibi ..Yazarken yazdıklarını tam kaleme anlatamamaktan korkar usulca. dokunursun kaleme ..Kalemi duygularınla dans ettirircesine yazarsın !Zaten bir o anlar seni ..Kimse anlamaz yazdıklarını ve kimse okumaz ..Ondan ayrı kalsan dahi hayat devam edecek onunla bağın olmayacak fakat yalnızlikla da aranızdan su sızmayacak ...Onsuz kalsan dahi kurşun kalemsiz kalmayacaksın ..Damarındaki kan olacak hayatında .. olmazsa olmaz dediğin tek varlık olacak hayatında ..Içten içe kapanacaksın deftere kitaba ..Belki bir Nazım Hikmet belki bir Özdemir Asaf şiirinde arayacaksın onu ..Okuduğun her mısrada karşına çıkacak ..Bak ben burdayım dercesine duruyor olacak en güzel kelamlar arasında ..Ve okuduğun kitaplarda kahramana aşık olacaksın ..Çünkü hepsini ona benzeteceksin ...Sonra acaba ne yapıyor diye kendini yiyeceksin ..Ve sevgili okuyucum bütün ihanetine karşılık olarak "Koray Avcı" dinleyip bir daha seveceksin onu ...Kavuşmak mı ? Hayır asla ..Senin sevgin onun egosunu tatmin etmeyecek ...Tekrar gidecek ..

Kasımda Ayrılık Mı Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin