Hâlâ aynı günde ruhun , bedenin günler atlatıyor ..

3 0 0
                                    

Kör karanlığında kayboluyorsun yalnızlığın ...Gecenin koynunda şirretlenmiş bedenin ..Kirlenmiş ondan kalan her bir şiirin ..Aşk falan kalmamış yazılarda ..Piraye'nin sevgisi  var ortalıkta ..Ve onun hakkını veremeyen  Vera'ya şiir yazan Nazım Hikmet  ..Hayal kırıklığı , can kırıklığı var ..Kalp kaybı , umut yitikliği ..Ve ötenazi istense bile yaşatılamayacak bir aşk var ! Yok olmaya meyillenmiş ..Her tarafı yara bere içinde kalmış bir kalp ..Gelmeyen , sevmeyen , beklemeyen , şiir yazmayan , kitap okuyup , türkü  dinlemeyen adam kılıklı bir erkek var kalbinde ..Nereye gideceksin onunla  ? Nereye kadar sürecek bu ? Bitmeyecek mi kafanda ? Her seferinde , her gülüşünde ölecek misin karşısında ? !
Hayır güzel insan hayır ! Bu böyle gitmemeliydi ben onu sevdiğim gibi o da beni sevmeliydi deme ! Sevmeyecek , gelmeyecek , o yalnıktan donmuş yüreğini , hasretten dolmuş gözlerini öpmeyecek ..Onun gözleri de senin gözlerin gibi hasretlik çekmeyecek, yüreği üşümeyecek ..Bir cümlenin sonuna noktayı ne zaman koyduğunun önemi olmayacak ..Çünkü o sana bir cümle bile yazmayacak ...Onun sesinden şiir duyamacaksın ..Başkasına yazacak, üzerine alınacaksın ..Kalbinin ritmini umursamayacak ..O yorgunluktan çökmüş omuzlarına bakmayacak ..Aşk yoracak , o yoracak , herkes yoracak ..Yorulan sen , acı çeken sen olacaksın ..Kimse senin gibi "Ben kalp kırmaktan korkarım , gönül aldatanı kınarım " felsefesiyle yaşamayacak ..Güçlü kalmayı bil ..Hayatta güçlü kalmaya çalışmaktan   başka büyük acı yoktur ..Başaracağına inanıyorum ...
Ruhunun aynı günde kalmasına izin verme gerekirse aynı günde ölsün  de  o gü de çürümesin ..Ruhunu daha fazla öldürme kevaşeleşmesin !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kasımda Ayrılık Mı Olur?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin