Onu hep seveceksiniz ..Hepte sevdiniz zaten fakat umutsuzdunuz ..Evet anlayabiliyorum o geldi girdi hayatına sonra bir kaç ay uzaktan değil yakından gördün bakmaya kıyamadığınız gözlerini ..Sonra sarıldınız o hiç bilmediğiniz kokusunu yakından aldınız ..Sonra gitti ! anda sebepsizce çıktı gitti !Bir anda gitti !"Senin için senden vazgeçiyorum " diyecek ..Bir hafta boyunca kesintisiz ağlayan , yemek yemeyen , susan sen olacaksın ..Ondan uzak kalmak isteyeceksin ..Hani o çok seviyormuş ya seni ! Yine aldanmak istemeyeceksin o inandırıcı sözlerine !
Uzak kalmak isteyeceksin fakat içindeki "O " buna izin vermeyecek !Hep onu isteyecek yaşananları , yaşanmayı bekleyenleri ..Özleyeceksin işte onunla geçen her anı ..Kitaplarda sırf onu aramayı özleyeceksin .. Sonra her gece onu unutmak için dualar edeceksin ama unutamayacaksın onu gördüğün her an yeniden hatırlayıp yeniden seveceksin ..Hani senin için senden vazgeçiyorum diyen adam var ya ! ADAM KILIKLI erkek !Başka kızlara bakacak , başkalarını sevecek sense her daim onun seni sevme ihtimalini hatırlayıp ona yazacaksın ..Ağlayacaksın bir ay geçecek fakat sen onu söküp atamayacaksın içinden ! Sen onun kadar basite almadın aşkı !Sonra onu unutmaya başladığın anda dönecek sana "Sensiz yapamıyorum " diyecek sakın inanma ona ! Gitti sevdi başkalarını gördü o da senin kadar kimsenin onu sevemeyeceğini ..Senin onu sevmen için dönecek aşk bahane .. Sen ey saf âşık sen de herkes bir şansı hak ediyor deyip gideceksin ona ! Hıç birşeyi umursamadan , canının yanmasını göze almadan ! Bir kere bile durmadan Evet seviyorum seni diyeceksin safsın ya inanacaksın ..Ve bir kez daha hayal kırıklığı yaşamaya hoşgeldin güzel insan ..Işte o zaman yazdıklarımı anlayacaksınız ..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kasımda Ayrılık Mı Olur?
PoésieEylülü ayrılık ayı bilirken ben , Kasımda niye gittin ki sen ..?