öğretmen olarak burçlar:

4.3K 335 236
                                    

Koç: gereğinden fazla sinirli beden eğitimi öğretmeni, minnacık şortlar giyen, durmadan bağıran ve derse 2 saniye bile geç gelseniz sizi 30 tur koşmakla cezalandıran.

Boğa: biyoloji öğretmeni, ne kadar büyük ya da ne kadar küçük olduğu farketmeksizin her şeyi seven, her şeyde hep çok heyecanlı olan ve bütün öğrencileri tarafından sevilen.

İkizler: yasal ve mümkün olan bütün modern dilleri öğreten ve çok fazla derse girdikleri için durmadan meşgul olan ama yine de eğlenceli olan öğretmen. (sanırım stajyer öğretmen olarak? ne öğretmeni olduklarını yazmamış skvbgfk)

Yengeç: tarih öğretmeni, 9361839 farklı tarihi hatırlayıp dersin yarısı boyunca sınıfa gelmeyi unutan, öğrencilerine rastgele hayat dersi veren. (bir bölüm atladım çünkü hiçbir şey anlamadım, always gets side tracked diyor bilen yazabilir böylece değiştiririm sjdvsjk)

Aslan: kimya öğretmeni, neler olduğundan haberi olmayan, bir şeyleri patlatmaktan hoşlanan ve laboratuvarı, günde en az bir kere, yakmaya kalkabilen.

Başak: drama öğretmeni, her şeyin MÜKEMMEL olmasını isteyen ve DURMADAN ÇOK FAZLA KAHVE İÇEN.

Terazi: ticaret öğretmeni, aslında milyoner olan, çünkü yıllar önce borsaya çok büyük bir yatırım yapmıştı, ve sadece sevdiği için öğretmenlik yapan, öğrencilerine durmadan paralarını idare etmek konusunda tavsiyeler veren ve hep şahane kıyafetler giyen.

Akrep: matematik öğretmeni, işinden nefret eden ve sadece evine gitmek isteyen ve say yes to the dress ve toddlers ve tiaras'ın tekrar bölümlerini izlemek isteyen. (toddler kısmından emin olmasam da bir tv şovu)

Yay: gerçekten genç fizik öğretmeni, aslında oldukça seksi ama tam bir inek olan, anlamanız için fazla zekice bir şeye dönüşmeden konuşma yapamayacağınız biri.

Oğlak: ekonomi öğretmeni, politikayla fazla iç içe olan ve dersle alakalı hiçbir şey öğretmeyi beceremeyen ama dünyada olup biten bütün durumları size anlatabilecek olan.

Kova: deli ingilizce öğretmeni, birbirleriyle uyuşmayan çoraplar giyen ve hipster gözlükleri takan, durmadan masanın önünde duran ve size hayatınızı değiştirecek konuşmalar yapan.

Balık: müzik öğretmeni, öğretmen olmak için fazla iyi olan ve profesyonel olması gereken ama sadece sabit bir kazanç ve eşleriyle kurabilecekleri bir yuva isteyen. (balıklar eşlerine fazla düşkündürler jhbvsfk)

&&&

canım çıktı çevirene kadar

zodiacHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin