vampir olarak burçlar:

8.9K 290 123
                                    

Koç: Dikkatsiz, izlerini saklamayı beceremezler. Sonunda işlerini yapması için birilerini tutarlar. Hızlı koşmada iyidirler.

Boğa: Can sıkıntısından insanları vampire çevirir. Yanlışlıkla kocaman bir klan yaratır. Lider olmak zorunda kalır. Hoş.

İkizler: Ölümsüz oldukları için durmadan insanlarla uğraşır. Kolayca paçayı kurtardığı için durmadan belaya bulaşır. Yanlışlıkla, aptal şeyler yaptıkları için diğer vampirler arasında iyi bilinen bir şey olarak tanınırlar.

Yengeç: Hep suçlu hissederler. Ama iyi yanlarını da severler. Sonuçta sonsuza dek yaşamak havalı bir şey.

Aslan: Yenilmezlerin veya başka bir bokun bir parçası olabileceklerini düşünen vampirler. Vampir bir süper kahraman olduklarını filan düşünürler. Ama aslında diğer yarılarını arayan yalnız bir vampir olarak kalırlar.

Başak: Kendi türlerinin insanlara nasıl karışacağını düşünüp durur. İnsan olmayı özler. Uzun süre yemek yememeye uğraşıp kendini içkiye verir.

Terazi: En yünlü vampir. Ölemiyor olmamızın ne anlamı var değil mi? Parti yapmaya veya iyi bir tarza sahip olmaya engel değil, yanlış mıyım? Hadi gidip yüksek sosyetede ölümsüz modeller olalım. 

Akrep: Güçleri milyon kat artar. Bir insana aşık olurlar. Basmakalıp bir vampir olurlar ama insan olmayı dilerler.

Yay: Hiçbir şekilde bir suçluluk hissi yok. Kendilerini herkesten üstün görürler yani kim aptal insanları umursar ki? Hatta yemekleriyle oynarlar.

Oğlak: Durmadan dünyayı yönetmeyi düşünürler. Vampirler yönetimde olmalı. İnsanlar çok aptal ve geçiciler.

Kova: İnsanlara yardım etmek için yeteneklerini kullanırlar. Çoğu zamanda herkesin vampir olmasını böylece herkesin kendi kıçlarını koruyabilmelerini dilerler. Kendi klanları bile fazla "insan gibi" oldukları için ondan uzak durur.

Balık: En havalı vampir. Yeteneklerini eğlenmek için kullanır. İşte bu. Sonsuza kadar yaşayacaksın demek ebediyen eğlenmem gerek demek.

zodiacHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin