burçları neden SİNİRLENDİRMEMELİSİNİZ:

3.1K 286 201
                                    

Koç: Resmen God Of War'dan sonra ortaya çıkmış gibiler. Hiçbirini sinirlendirdiniz mi? Tam bir HULK SMASH gibi olurlar ve hiç rahat değildirler ve asla yorulmazlar sadece sıkıldıklarında dururlar.

Boğa: Onlar biraz daha rahattır ve kendi çimenlerini ve boklarını yemekle meşguldürler ama bilirsiniz ki boğalar, tıpkı boğa savaşlarındaki gibi onlarla alay ettiğinizde çok sinirlenirler. Sizi boynuzlarlar vE HİÇBİR ŞEKİLDE UTANMAZLAR.

İkizler: Haklarındaki her şey sahte olduğu için görünüşte zararsız görünürler, ama HERKESİ sana karşı tavır aldırtabilir hatta kendi anneni bile, insanlarla arası çok iyidir sakın onlarla uğraşma.

Yengeç: Sinirlendiklerinde kendi kabuklarına çekilirler aMA MİLYON KAT GÜÇLÜ OLARAK GERİ DÖNERLER resmen öfkeden gözleri döner ve hiçbir şey için bir nedenleri olmasına gerek kalmaz.

Aslan: Muhteşem bir tayfun gücüne ve öfkeli bir ateş enerjisine sahip olurlar + unut ve affet bokunu yapmazlar ve her zaman senin o üzgün kıçını öldürmek için fırsat kollarlar.

Başak: Doğal olmayacak şekilde sessizdirler, ama korkunç derecede zekidirler. Onlardan sizi şantajlamalarını bile bekleyebilirsiniz çünkü senin hakkında her şeyi biliyorlardır ve internette bıraktığın bütün izleri takip ederler ve bütün dünyanın bundan haberdar olmasını sağlarlar. #sıfırpişmanlık

Terazi: Çok gıcık bir şey. Senin hakkında SONSUZA KADAR konuşur ve seni umursamaz, sonra arkadaşınmış gibi davranır, sonra gerçekten soğuk davranır ve bu gerçekten çok gıcık. Seni çoktan öldürmelerini istersin ama bunu da yapmazlar.

Akrep: En korkunç göt delikleri. Teen Titans'tan Raven'ı bilir misiniz? Bir sürü karanlık gücü olduğunu ve basitçe bütün korkunç yer altı zırvasının onun tarafında olduğunu? Bilmen gereken her şey sadece bu.

Yay: Seni üzmek için ne söyleyeceklerini kesinlikle biliyorlardır. Sözler acıtmaz? Gerçekten mi?? Bir yayı sinirlendirin, ve unuttuğunuz bir şeyi gün yüzüne çıkarsın ve 3 gün boyunca uyurken ağlamanıza sebep olsun.

Oğlak: Kesinlikle çok sessiz olacaklardır ve ASLA BUNU UNUTMAYACAKLARDIR VE insanların önünde DURMADAN BUNDAN BAHSEDECEKLERDİR ve insanlar da onları dinleyeceklerdir çünkü çok sakin ve rasyonel bir tavırla bunları dile getirecektir.

Kova: Ya sen ya da o ortadan kaybolacaksınız. Senaryo da ortada birkaç iz bırakacak.

Balık: İnsanların fikirlerinden çok çabuk etkilenirler, yani eğer birisi senden nefret ediyorsa onlarda edecektir ve kurbanı oynamakta ÇOOOK İYİDİRLER, basitçe hiç arkadaşın kalmaz.

zodiacHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin