YENİ ÇOCUK

138 11 12
                                    

Yaprakların hışırtısı,rüzgarın sesi,yüzüme tek tük düken yağmur damlaları bana göre huzur şu anda bunlardı.Okul un kapısına geldiğim zaman kulaklarımı çıkarıp çantama koydum.Okuldan içeri girip okul kapasına doğru yürürken ayağım kaydı tam düşücekken arkamdan kolumu tutan bir el hissettim.Kafamı çevirdiğim de onla karşılaştım.O meteorla.(Allah ım analar neler doğuruyor be)Sarı saçları dağınık,göz rengi hayatımda gördüğüm en eşsiz renk tanımlanamıyacak  kadar eşsiz,dudakları(Allah ım onlar ne öyle gel beni öp der gibi)"Yavşama lan çocuğa kendine gel"  ulan iç ses seni bir gün töbe töbe ya...
"Önüne baksana kızım,düşüyodun tutmasaydım"
(Allah ım o ne biçim ses tonu öyle ya yerim seni ben ya)
"Tutmasaydın"
(Sanki gel ben beni tut dedim)
"Öyle mi?"
"Öyle"dedim.
Ve o anda işte o anda benim o lafı söylememle yeri boylamam bir oldu.Çevremizdeki insanlar bana gülerken o sarışın meteorun sırıtması da karşımda ayrı bir sinir sebebi.(Allah ım o ne biçim bir sırıtış Yarabbim ya sen beni neyle sınıyorsun ya.)"Oooffff!Gülüşe bak öpmelikya " ya iç ses bi defaol git başımdan ya.İnsanlar bana gülerken benim ona sinirle bakıp aklıma dahice bir fikir geldi.
"Ya güzelim işte seni tutmasaydım işte aynen bu olucaktı"
Bu arda üstüm başım çamur ya of!of!of!(Oha o ban güzelim mi dedi)"Evet o sana güzelim dedi duymadın mı?" İç ses şimdi senin ağzına içine..... Yapıcam işine bak ya benimde sinirimi bozma.
Yanımdan odunca çekip giderken ban göre dahice olan o sinsi planımı devreye soktum ayağımla ona çelme taktım ama düşmedi.(Bu ne ya hayaller Paris  gerçekler Türkiye) bana doğru eğilip aynen şunu dedi.Nefesinin tenime değmesi içimde bi şeylerlerin hareket etmesine neden oldu.(Noluyo ya bana ilk günden çocuğa yavşamalar falan)
"Bunun intikamı çok güzel bir şekilde alıcam" aynen bunu dedi.
"Elinden gelenin en iyisi yap yakışıklı odun."
Aaaa benden beklenmicek laflar ve yanımdan çekip gitti arkasından öküzün trene baktığı gibi baktım bi kaç dakka sonra kendime gelip kızlar tuvaletinin yolunu tuttum.

(Yorum beğenii;))

AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin