İnsan sevmekten,aşık olmaktan ya da en basiti birisini beğenmekten korkar mı?Ben çok korkuyorum.Saçma belki,anlamsız,ne gereği var?Ama o kişiyi sevip onla mutlu anlarını yaşayıp,mutsuz anlarında yanında olmasını görmek,kokusu ciğerlerine çekip,,kirpiklerini saymayı deneyip,aşkı tadıp,sevmeyi öğrenip,en önemli anlarında yanında olmasını seyretmek,o uyurken bile onu düşünmek,mesajlaşırken yüzünden o anlamını koyamadığını sırıtışı görmek ve sonra belki mutsuz son olmasını görmek nefesin kesile kesile o anı yaşamak olmaz,yapmaz,beni bırakmaz dediğin kişiden darbe yemek...Korkum bu.Melisaya başından beri anlamsız gelir benim bu korkularım ama elinde değil sevdiğim kişinin benden uzaklaşmasını görmem,beni bırakışını seyretmem...ben bu fikirlerimle boğuşurken türkçe hocamızın beni uyarması üzerine derse yoğunluğumu vermeyi denedim.Ama olmadı yüzü aklımdan çıkmıyor elimde değil ki o kokusu"parfümü güzel kokuyodu büyütme"diyen iç sesimi susturdum ve hocadan izin alıp dışarı çıktım.Yine aynı banka oturdum belki bi ümit(ümite bak herkes derste ben onu görmeyi diliyorum)bazen düşünüyorum da çok mu şey istiyorum.Bazı sınıflar bedendeydi biraz onları izledim.Bi süre sonra sıkılıp okula girmeye karar verdim iyi ki de vermişim onu gördüm ben gülümsedim ama o tepki vermedi.Noldu ki şimdi bu çocuğa.Arkamı dönüp arkasından baktım.Niye lanet olsıca gözlerim dolmuştu.Birden durdu ve bana doğru yürümeye başlad geberiyom zannettim lan o ne.
"Selam kısa kesicem Prenses aklın varsa benden uzak dur.Canını yakarım,mutlu olamazsın benle"dedi ve göz kırpı ne noluyo lan hadi kızım göster cesaretini .
"Ya uzak durmazsam."
"İşte o zaman günah benden gider.Beni tanımıyosun prenses.Canın yanar kendin üzülürsün."
"Prensesler üzülmez ama"diyip ben de göz kırptım.Vay lan bana bazen bu cesaret nerden geliyo şaşıyom lan bu ne cesaret canım kendimm.
"Hmm"
"Adım Ece senin de adın Ateş di mi?"
"Evet.Adım bile benden uzak durman için bi başlangıç olabilir prenses.YAKARIM"
"Kül olmak isteyen bensem yak yakışıklı" diyip en güzel bakışımı atıp uzaklaştım.
Bu ne lan daha 1 gün oldu mk.Kim bilir gerçekten de yakardı.Ben böyle değildim gördüğüm birini yakışıklı bile olsa böyle konuşmazdım.Sanırım bu kadar yeter lan bu ne kalpten gidicem.Ölüyom lennn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞK
Teen FictionHayatınız bu kadar sıradanken biri karşınıza çıkıp o sıradanlığı yok etse ve siz ona aşık olsanız nolur?;) Bu sıradan bir hikaye olmicak.Ya kız erkeğin peşinden koşar ya da erkek kızın ya mutlu sondur ya da mutsuz. "HAYATI SIRADAN VE AŞKI ARAYAN Bİ...