O KOKU

119 7 3
                                    

Lanet olası meteor taş çocuk her yerimi bok götürüyor.Off!!!Hayır yani neden ben?Neden ya?Üstümü başımı düzeltip aynaya baktım saçlarım ve formam iyi gözüküyordu biraz da dudaklarıma parlatıcı sürdüm mü tamamdır.Parlatıcımı bulucam diye çantamı altüst ettim yani bir şeyi de koyduğum yerde bulsam nolur ki!Büyük uğraşlar sonucu parlatıcı buldum ve dudağıma sürdüm. Ayna da kendime bir kez daha baktım baya iyidim bi de sahte gülümsemimi suratıma kondurdum ve bu işte bu kadar.Ayna da kendime bir öpücük attıktan sonra tuvaletten çıktım.Derse zaten 30 dk geç kaldığım için hiç girmedim direk bahçeye çıktım.Kantine gidip bi nescafe aldıktan sonra bi banka oturdum ve beklemeye başladım.10 dk nasıl geçti bilmiyorum Melisa'nın sesiyle kendime geldim.Melisa benim en yakın arkadaşlarımdan biri.Biraz garip huyları var ama seviyorum Melomu.
"Ece iyi misin dalıp gitmişsin?"
"İyiyim Melom dalmışım öyle"
"Ee sen napıyosun görüşmeyeli!"
"Valla kanka görüşmeyeli bi uyudum bi de meteora çarptım"
"Ulan kızım sendeki şans bende olsa valla şu an evleniyodum ya...ee anlat hemen tipi nedir?kimdir?saçı,gözü şusu busu anlatsana kızım ya"
"Kanka bi sakin ol anlatıcam ya"
Melisaya olayı baştan sona anlatmamla o meteoru basket oynarken görmem bir oldu."Seni yaradana kurban olurum ben ya"iç ses sana bi şey derdim ama haklısın valla bu ne ya bu ne!!Allah'ım sen şu garip kulunu neyle sınıyorsun yarabbimm..Melisa'nın yine dürtmesi üzerine tabi mübarek dürtmedi kolumu deldi(eli öküz gibi ağırdır!)
"Kızım napıyosun ya insanım insam ben bu da insan kolu"
"Ece beni sinir etme kuzum 2 saattir şurada olaylara yorum yapıyorum ama sen beni dinlemiyosun bile"
"Özür dilerim canım konuş şimdi sen dinliyorum"
"Diyorum ki ben bunlar bi işaret bence"
"Melisa canım benim üretim hatası mısın kızım sen ya ne işareti ya!"
"Ne ya bence öyle"
"Bitane kankam benim sus olur mu?"
"Olur"
Melisayla etrafı seyrederken yine gözlerim basket sahasına kaydı ve şansıma tüküriyim ki o da beni gördü ve göz kırptı ne ne ne ne oha bana göz kırptı bana ban"Oha evet sana göz kırptı"biliyorum iç ses mal mısın yavrum?"Sana çekmişim"Doğrudur.Bana göz kırptı.Gözleri yeşilin en güzel tonuna sahipti sanki açıklayamayacağım kadar güzeldi.Ben ona bakarken Melisa da sevgilisini arıyodu.Eniştem olucak kişilik bahçenin kapısından havalı havalı girerken bazı kızlar ona bakıyodu Melisayla için kızları aklımda tuttum.Enişteme yan gözle baktılar sonuçta.Melisa ayağa kalmış Mert e doğru yürümeye başladı.Ortada buluşup sarıldılar.Ben de imrenerek onların baktım.İkiside birbirlerini cidden çok seviyorlardı grubumuz 5 kişiydi Mert- Melisa ve Güneş-Kerem sevgililerdi hepsini ben ayarladım(Aferin bana)sonuçta sevenleri kavuşturmak sevaptır.Ben de öyle tek.Ama hepsini çok seviyorum.Hepsi kardeşim gibi.Bu arada hepimiz tek çocuğuz.Okulun popüler grubu olduğumuz için bi havamız var.Aslında popüler olan iki grup var ama o grupta Ceren diye bir kaşarın Kerem'e yavşaması sonucu gruplar ayrıldı.Biraz garip bir olay.Ayağa kalkıp Mert ile Melisa nın yanına yürümeye başladım Mert le sarıldıktan sonra tekrar banka doğru gidiceğimiz sırada sert bir vücuda çarptım sanırım kaslıydı o anda burnuma gelen parfüm kokusu beni büyülemişti.Kafamı kaldırıp baktığım anda onu gördüm sabahki çarptığım meteoru...

AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin