Sărutul nu fu' atât de lung, deoarece Courtney s-a retras într-un timp foarte scurt. Mi-a aruncat o privire de nedeslușit, apoi a rupt liniștea dintre noi.
—Nu cred că e bine să... Ezită să mai vorbească. Ar fi mai bine să punem stop acestui joc... Am exagerat și eu, întradevăr. Își cere scuze, aranjând mai bine halatul de pe ea.
Nemaispunand nimic, aceasta decide să se ducă în camera ei. Am auzit cum și-a dat drumul la muzică. Îmi dădea senzația că e supărată. De fapt chiar așa e. Însă nu îmi pot da seama de ce. Mi-a răspuns la sărut, și sunt sigur că s-a regăsit în el... Oare care este problema ?
Decid să fac canapeaua deranjată de noi la forma inițială, închid și televizorul, apoi mă duc în camera mea. Mă schimb rapid, luând niște blugi gri skinny pe mine și un pulover negru. Mă îndrept spre ușa lui Courtney, pentru a o întreba dacă vrea să mă urmeze la cumpărături. Bat scurt la ușă. Aceasta o deschide puternic, părând a fi nervoasă.
-Domnișoară răsfață, vrei să mă urmezi la cumpărături? Ști, într-o casă normală ar trebui să cumpărăm mâncare, să o gătim, să facem curățenie... Lucruri de genul, înțelegi? O iau peste picior.
— Jospeh, încetează să-mi mai spui așa. Nu-mi place!
— Te caracterizează, scumpo! Mai ales după reacția de mai devreme.
— Hai să încheiem aici discuția! Da, voi veni cu tine la cumpărături. Doar să mă schimb.
Aceasta a închis imediat ușa. Am profitat de timpul rămas și am căutat pe laptopul găsit în living un supermarket în apropiere. Era unul la doar cinci minute de casa noastră. Perfect! Au trecut deja cincisprezece minute de când Courtney mi-a închis ușa. Nu mai pot aștepta nici o clipă, așa că decid să dau buzna la ea în cameră. Aceasta era doar în lenjerie intimă. Am rămas blocat în ușă, iar ea și-a tras repede plapuma din pat pe ea.
— Nu ști să bați?
Ezit să răspund, analizând-o din cap până în picioare. Până să se infofoleze în plapumă, am observat culoarea și aspectul lenjeriei ei intime. Era neagră. Un negru provocator ce se juca cu mintea mea. Frumusețea trupului ei mă inebunea. Am înghițit în sec.
— Jo, poți să ieși! Spuse ea. Ies în cinci minute.
În continuare, am ales să nu scot nici un cuvânt. M-am așezat pe canapeaua din living, așteptând-o. A ieșit repede de data asta. Mi-am dat seama de ce a durat așa de mult. S-a machiat. Oh, cât le ia fetelor să se pragateasca pentru o ieșire... Am căutat cu privirea tot corpul ei, analizându-i fiecare părticică. Avea un pulover negru asortat cu al meu, și niște colanți ai naibii de sexy, de culoarea lenjeriei intime.
— Vrei să încetezi să te mai gândești la ipostaza în care m-ai prins, și să vorbești? Mă voi asigura că de acum țin ușa încuiată.
Mă rușinez un pic. De ce a devenit atât de arțăgoasă și încăpățânată? De ce e așa rea? Ceva s-a întâmplat la sărutul ăla, și sunt pornit să aflu, cu orice preț.
— Courtney Smith, spun pe un ton perfect normal, apropiindu-mă de ea. Nu știu ce s-a întâmplat între noi, dar vreau să știu. Acum, nu ies din casă până nu aflu de ce după acel sărut al naibi de bun, ai devenit așa arțăgoasă și rece cu mine!
— Jo, hai să nu complicăm lucrurile. Hai să încetăm să facem asta, și să uităm de acel sărut. Vreau doar să fim colegi de apartament și atât.
CITEȘTI
Stele dansatoare
RomanceLa doar douăzeci și trei de ani ai săi, îl poți numi un profesionist. Joseph Dobrev, de mic dansa pe străzile orașului, fără rușine, ci cu pasiune. Muzica îi curgea prin vene, iar miscările îi erau uimitoare. Chiar dacă a pornit de jos, nu a uitat d...