Capitolul 5

325 40 31
                                    

 N/A In primul rand, vreau sa va spun ca am scris capitolul in graba asa ca va rog sa scuzati eventualele greseli gramaticale. In al doilea rand, pentru a ma juca cu imaginatia voastra, in giful de la media, este : JOSEPH!   

                      Filmul se termină, iar oboseala mă cuprinde. Ochii mi se închid ușor, iar imaginea se face rapid neagră. Nu mult am stat așa, deoarece vocea Jessicăi îmi deranjează intenția de a dormi.

—Eu mă retrag, vă mulțumesc mult pentru invitație. M-am simțit bine, spuse Jessica.

—Și noi ne retragem, adaugă Baxter.

—Rămâneți în seară asta la noi! Afară e viscol, ger, nu e indicat să ieșiți. Stați și departe... Hai, rămâneți aici! Se rugă Courtney de ei.

—Nu știu ce să zic... Voi ce ziceți, băieți? Întrebă Jessica.

—Rămânem. De ce nu?

—Nu știu ce să zic... Spuse nehotărâtă Jessica.

—Hai, Jessica, termină cu mofturile și rămâi aici, adaug eu stresat.

—Bine, rămân, spuse hotărâtă, zâmbind către mine. 

                  Ne-am mai uitat la câteva filme bune, am ascultat muzică, ne-am cunoscut mai bine, ne-am spus povești amuzante din copilărie, mă simt mai extins. Mă bucur că mi-am făcut prieteni. Simt că îi cunosc de o viață. Mă înțeleg bine cu ei, mai ales cu Baxter, iar asta e de bine... Dacă voi avea vreodată probleme, voi avea un prieten bun care să mă ajute. Văd că și Jessica se înțelege destul de bine cu Courtney. E bine pentru Court că s-au împrietenit așa de repede. Mă bucur pentru ea.

                  S-a făcut ora opt, iar noi ne tot uităm la un serial nenorocit. Gata, mai bine pun stop acestui maraton chiar acum. Mi-e foame, sunt lihnit. Trebuia să vin cu această propunere mai devreme. Probabil că și lor le e foame, dar le e rușine să ceară... Courtney nu are nici o grijă, de fel, ea nu mănâncă. De aceea are acest corp de invidiat, pe care doar eu îl pot atinge.

—Bine, ce-ar fi să punem stop acestui maraton chiar acum, și să mergem în bucătărie, să gătim ceva.

—Oh, nu-mi spune că gătești, se miră Jessica.

—Ei bine o fac. Și chiar foarte bine. Vei rămâne impresionată.  

                  După aceste vorbe, mă îndrept către bucătărie, urmat de băieți și Courtney. I-am aruncat o privire pe furiș, imediat după ce i-am dat acea replică Jessicăi. Expresia ei nu emană prea multă fericire, așa că am de gând ca în bucătărie să o împac.

              Ajunși aici, rabatez termopanul, deoarece Courtney și Brad își aprinseseră o țigară. Mă apropii de frumoasa mea iubită, cerându-i un fum din țigară. Eu mă ocup cu gătitul. Am băgat un pui, alături de legume la cuptor, iar acum aștept să se facă. Stăm toți la măsuța din bucătărie, așteptând ca puiul să se facă. Mi-e o foame de mor. În tot acest timp în care așteptam, povesteam alături de băieți și cele două dame de lângă noi, rădeam, ne simțeam bine. Am avut tupeul să o întreb pe Jessica dacă e împreună cu Brad. A infirmat acest lucru, spunând că niciodată nu ar fi cu el. Îi este doar un prieten. În două ore jumătate puiul s-a făcut. L-am scos din cuptor, împreună cu fumul care ieșea din el. După ce am tăiat din el și l-am așezat în farfurie, Brad fu' nemulțumit.

—Nu ar merge puiul ăsta cu un vin roșu? Am o poftă...

—Da, hai cu mine să cumpărăm, spuse Courtney.

Stele dansatoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum