Animal

524 47 8
                                    

Další „vystoupení", další noc ,kdy se do mých kapes nahrne několik zmačkaných bankovek od uječenejch, prachatejch děvek, teda, prachatý byli spíš jejich manžílci, kteří si teď nejspíše užívali s jinou čubkou v jejich pohádkově obrovským domě, zatímco se jejich milované manželky nechali obšťastňovat lidmi jako jsem já.

Yeah, I'm another, hungry lover,

but I was born a different breed.

I can shake you, but then I'll breakyou

and baby sweat is guaranteed~"

Jo jo, tohle přesně jsem já, vidíte toho, asi i sexy, ubožáka kterej se nakrucuje před tímhle rádoby publikem, svléká se a přitom jakože eroticky tančí. Jo, pohyb boky doprava, boky doleva, dopředu a dozadu, do strany, přitom ani na chvíli neztratit ten ne moc dlouhý kontakt očima s každou ženskou, která mi dneska může přihrát pár korun do kapsy,všechny si musí myslet, že je miluju, ale nesmím, žádné z nich nadržovat, aby potom za mnou přišla a já ji musel odmítnout.Protože přesně ten kretén, kterej se za prachy nakrucuje před bandou bohatejch paniček, ukazuje tuhle výbornou show a každá bys ním něco chtěla mít, je gay a právě přitom, když boky přiráží do země a všechny tyhle ženský kolem, by rády byli přesně na místě té země, nahé a jeho by přitom taky rády měli úplně nahého, tedy, ne že by nebyl polonahý, přece jenom už je jeho číslo za polovinou, ale chtěl by ho cítit v sobě,jeho horké přirození přivádějící je k orgasmu, přesně v tuhle chvíli si představuje, jak přiráží do zadečku nějakého drobného kluka, který bude nestydatě sténat jeho jméno, křičet ho a pořád chtít víc, nebude chtít aby přestal. Bude chtít abymu dal všechno co v sobě má a on by mu to rád dal.

I wish I could give you my love and my soul
But inside my chest there is nobody home"

Teď, při druhém refrénu přichází ta chvíle kdy si musím vybrat, ke které půjdu dneska, která dneska dostane to „speciální" představení. Vždy na začátku měsíce mám nové vystoupení a vzhledem k tomu, že se blíží konec měsíce, už přesně vím co dělat, už jsem si i očima vyhlídnul jednu holku, která mi sem vůbec neseděla a vypadala naprosto deprimovaně, všichni ostatní ječeli a házeli peníze na pódium, obvzlášť ve chvíli, kdy jsem měl vystoupení já a ona se na mě jenom tak nezaujatě dívala a vypadala smutně a naštvaně, upíjela u toho ne zrovna ženský pití, nějakou whisky, hádám,že se chtěla opít... Hmm, ale byla hodně hezká. Měla úzké oči, ještě z úžené silnou linkou, ale přesto hodně pronikavé, měla přisný pohled schovaný pod drobné brýle, kulatější obličej, měkké, úzké rty a drobný nos. Krátké podstřihané vlasy v barvě havranních křídel, ve vlasech uvázanou modrou mašli. Modrý svetřík přehozený přes úzká ramena. Má hodně drobné tělo, na něm bílé tílko a až díky tomu si všímám,že je hodně plochá. Hm, ne, že by to vadilo, přece jenom, je to jenom ženská který dneska zatancuju na klíně a udělám jí tím radost. Na nohou má bílé nadkolenky a modré střevíčky,skládanou pastelově růžovou sukni, vypadá roztomile. Rád lidem dělám radost, takže přesně když začne druhá část posledního refrénu, tak se za ní vydám, propaluju ji pohledem a pomalu se kní houpavým pohybem posouvám, cejtím ruce těch děvek, které sahají tam kam nemají a nechávají mi za boxerkami pomačkané bankovky.

My eyes and my mouth agree
You'll be coming home with me
'Cause girl you know, 'cause girl youknow
'Cause girl you know, I'm an anima
l"

Pomalu k ní přistupuju, vypadá trochu překvapeně, ale očividně se to snaží zakrýt. Uvědomuje si, že mířím k ní, určitě už jí to došlo, ale pořád vypadá tak nějak naštvaně, nezaujatě. Z reproduktorů je slyšet opakované „I'm an animal~animal~" a přesně v tu chvíli dojdu až k ní, chytím ji zezadu kolem boků. „Ahoj~" šeptnu ji tiše do ouška a lehce boky přirazím k jejím zádům, které jsou díky tomu, že sedí na barové stoličce naprosto volně přístupné a vydechnu ji na krk. „Crawling on your hands and knees slowly"„Chceš si trošku užít tuhle show?" šeptnu a pomalu ji otočím k sobě, začnu proti jejímu klínu pohybovat boky do rytmu hudby a vydechovat ji horký vzduch na krk. „Over to me, reach out to touch my face" šeptám spolu s hudbou. „Anticipation."rychle ji chytím zadeček a vyzvednu nahoru, chci ji přitisknout k baru a pokračovat ve svém číslu když se mi najednou vytrhne,vidím jak ji zrudly tváře a najednou cítím její nohu v rozkroku, bohužel ale ne zrovna příjemně. „K-Kurva!" vyjeknu a hned spadnu na zem, s rukama ve klíně, celým mým tělem prochází neskutečná bolest, slyším jak se ztišila hudba a někdo ke mně přiběhl, zvednu hlavu a uklidním lidi kolem.„T-To je v pohodě, nestalo se to poprvý ani naposled bude to v pohodě" maličko se na všechny kolem usměju, i když je pořád vidět můj bolestivý výraz a zvednu se. Už teď je mi jasný, že bude vzadu, protože jenom tak by ji utéct nenechali. No, na druhou stranu, asi to dost jasně nechtěla. Byla to spíš moje chyba, rozběhnu se zpátky na podium a zamířím do zákulisí,popovídat si s tou mladou, roztomilou holkou, která přišla do striptýz-klubu a přitom odmítla, možná až moc rázně jednoho z tanečníku, který ji chtěl poskytnout tanec zadarmo. Možná bych ji měl potrestat nebo spíš „ho"? Tajemství je prozrazeno,chlapče~



Maybe I should punish her or rather him?Kde žijí příběhy. Začni objevovat