Pony

501 53 26
                                    


Stojím uprostřed tanečního parketu v nějaký zkušební místnosti, všude po stěnách jsou zrcadla, v rohu přede mnou počítač a velké reproduktory, Pan Maličký stojí skloněný k tomu počítači a upřímně jeho zadek obvzlášť takhle vystavenej by stál za všechny hříchy světa... Ale proto tu nejsme, pořád mě šíleně sere, pořád nevím co tu dělám,dělat budu, nebo co se po mně kurva chce, hned jak jsme vyšli na ulici, strčil mě do auta a i když jsem se ho celou cestu vyptával, dozvěděl jsem se jenom to, že jsem zasranej otravnej spratek a mám držet hubu (ne že by mi ji to zavřelo).
„Ukaž co umíš, Jaegre."
Z reproduktorů se začnou ozývat mně velmi povědomé, rytmické zvuky pomalu nic nepřipomínající,šíleně zvláštní, které znám z pomalu každého vystoupení,sakra, zajímalo by mě kolik toho o mě tenhle skrček ví. Chvíli váhám, ale opravdu jenom chvíli. Dobře ukážu mu co umím,počkám až bude část mého nástupu a hned jsem ve svém živlu.Houpavým pohybem pomalu postoupím do předu. Při prvních zpívaných tónech jdu na zem a začíná vystoupení, momentálně mám jednoho jedinýho diváka, takže všechnu svojí pozornost věnuju Levimu, chvilku před začátkem refrénu se zvednu a ukážu aby přišel, jelikož nečekám, že to udělá, jdu mu naproti sám.
If you're horny,"
Přistoupím k němu zezadu, ruce má složené na hrudníku a očividně je lehce rozhozený z mojí blízkosti hodně v rozpacích, což se snaží zakrýt neúprosnou maskou, snaží se tváři naštvaně, možná mu to vychází, ale i tak poznám, jak moc se stydí, je to jenom výhoda pro mě. Lehce se mu zasměju do ouška a přirážím mu proti zadečku, moje ruce mu sjíždí po těle, přes hrudník, po pasu, lehce na stehna, kolem rozkroku, a lehce ho pravou rukou plácnu přes zadeček, ruce pomalu přesunu zpátky na boky a zatlačím do nich, takže se musí sehnout.
"let's do it," 
Je donucen aby se přehnul přes stůl vedle počítače. Chytím ho za vlasy a lehce zatáhnu aby se víc prohnul v zádech a víc se přitiskl na můj klín. Slyším jak lapá po dechu a znovu mi z úst uteče tiché uchichtnutí. Znovu přiráží proti jeho až-moc-dokonalému zadečku a skousnu si vlastní ret, sakra, proč je tak zatraceně sexy.
"ride it,"
"Hej, nepřeháníš to spratku?!" Ne absolutně vůbec to nepřeháním Levi, chtěl si abych ukázal co umím ne?... Přetáhnu si pře hlavu tričko a chytím Leviho z druhé strany loktů, přitáhnu ho k sobě a díky tomu se v zádech prohne ještě víc. Nepřestávám ani na chvilku přirážet v rytmu Pony a slyším že Levi víc a víc zadržuje uvnitř všechno sténání, slyším jak kňučí.
"my pony~"  
Pomalu ho s sebou stáhnu na zem, posadím ho na svůj klín, tak aby měl roztažený nohy a znovu ho chytím za boky nadzvedávám mu je, opatrně, nahoru a dolů, znovu do rytmu, přetočím ho směrem k sobě a položím před sebe na zem, pomalu se k němu skloním, roztáhnu mu  nohy a přirážím proti jeho klínu a zadečku. Ruce mám na jeho stehnech, skousávám si ret a dívám se mu omámeně do očí. Sakra ten kluk je zatraceně sexy. "E-Erene jdi do hajzlu."
"Just once if I have the chance, the things I will do to you"
Chytím ho za zadeček a zvednu se s ním nahoru přitisknu ho ke stěně, tedy spíš ke zrcadlu a znovu začnu přirážet,  zrychleně mu vydechuju do ucha, cítím, že tvrdnu. Jediná polehčující okolnost je, že Levi už tvrdý je. "Heh~ Líbí se Ti to?"
"You and your body, every single portion~"
Spustím ho na zem a znovu přitisknu na zeď, obličejem se přiblížím k jeho, provokuju ho, přibližuju se jeho rtům a potom naopak odtahuju, nemám v plánu ho políbit, ale musí to tak vypadat. Začínám mu jednou rukou vyhrnovat upnutý svetřík co má na sobě, ale v tu chvíli mě za ruku chytí a odstrčí mě. "D-Dobře to jako ukázka stačilo." upraví si kravatu a svetr, tváře má rudé a rychle jde vypnout muziku. Opřu se o zrcadlovou stěnu a sleduju Pana Maličkého jak se snaží vydýchat to co se stalo.
Tohle bude ještě rozhodně zábava.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 24, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Maybe I should punish her or rather him?Kde žijí příběhy. Začni objevovat