Chapter 2

157 13 1
                                    

Emili's pov
Αχ τι θα κανω; Πως να της το πω; Ειναι το αγόρι της και αγαπιούνται τόσο πολυ! Που να της πω οτι μου αρεσει το αγόρι της; Κατι πρεπει να κανω ώστε να μην το πω σε κανέναν αλλα ειναι πραγματικά παρα πολυ δύσκολο να κρύβεις πράγματα απο την κολλητή σου! Αυτη μου λεει τα παντα! Τέλος παντον θα δω τι θα κανω με αυτο το θέμα ... Τωρα πάω να την φωνάξω γιατι τελείωσε το διάλειμμα ! Οχ... Λες να ειναι με αυτόν ; Εε και ; Είπα δεν με νοιάζει γιατι δεν γίνεται ρε γαμωτο να τον θέλω !
Ε-korin έλα αν δεν θες να παρεις απουσία !
Κ-Ναι μισό λεπτάκι ερχομαι.Περιμενε με !Μη φύγεις
Ε-καλα γρήγορα ομως!!!

K-charlie φευγω
C-ok γεια σου
Μετα απο τρεις ωρες συνεχομενου βασανιστικου μαθηματος νεων ελληνικων επιτέλους σχολάσαμε !!
Πήγα με την korin  σε ένα ευρύχωρο καφέ για να πιούμε χυμό. Καθήσαμε στην αγαπημένη μας γωνία που ειναι διπλα στο τζάκι,ειναι πολυ χοχολικη και αρκετά απομακρυνσμενη απο τα υπόλοιπα τραπέζια με αποτέλεσμα να έχει πολυ ησυχία. Και πως θέλω εγω ησιχια τωρα. Για την ακρίβεια θέλω να κοιμηθώ αλλα είχαμε κανονίσει με την korin να παμε να μιλήσουμε για τα θέματα που μας απασχολούν για αυτήν την καινούργια σχολική χρόνια. Δεν θέλω να την γράψω !
Κ- Εσένα πως σου φαίνεται η ιδεα οτι την επόμενη εβδομάδα θα έρθουν πολλα καινούργια παιδιά στο σχολιο ; Ολα θα ειναι άριστοι μαθητές και θα μας πάρουν την αριστεία
Ε- τι λες ρε ; Δεν νομίζω ! Εγω θέλω να δω τα καινούργια παιδιά που θα έρθουν αύριο στο σχολείο μας ! Ίσως να ειναι και κάποιος ωραίος ...
Κ-Ναι ρε πλακα σου έκανα θέλω και εγω παρα πολυ να δω και να γνωρίσω και προσωπικά τους νέους μαθητές. Και θέλω τόσο πολυ να γνωρίσεις επιτέλους ένα παιδι που να σε αγαπάει τόσο όσο αγαπιέμαι εγω και ο Charlie
  
Οχ τωρα τι το είπε αυτο ; Μακάρι Θεέ μου να έρθει κάποιο ωραιο καινούριο παιδι αύριο και να ξεπεράσω επιτέλους τον κακάσχημο-θεο Charlie! Φτάνει πια αυτη η βλακεία με αυτόν ! Ας ελπίσουμε οτι θα έρθει κάποιος ωραίος
Αφού υπιαμε και οι δυο τον χυμό μας φύγαμε απο το μαγαζί και χωριστηκαμε η κάθε μια στο σπίτι της . Το δικό μου σπίτι ειναι διώροφο αλλα λιγο μικρότερο απο της korin . Το δωμάτιο μου οπως και των γονιών μου ειναι στο πάνω όροφο . Ακόμη στον δεύτερο όροφο υπάρχει η μικρότερη τουαλέτα και ένας ξενώνας για τους επισκέπτες. Όταν μια φιλη μου έρχεται στο σπίτι μου βέβαια συνήθως κάνουμε στροματσαδα στο σαλόνι το οποίο έχει έναν τεράστιο κενό χώρο ανάμεσα στο σαλονάκι και στην τραπεζαρία.

Εύχομαι να σας αρεσε και το δεύτερο κομμάτι της ιστοριούλας μου. Βέβαια ακόμη ειναι η παρουσίαση των χαρακτήρων οποτε σε λίγα κεφάλαια αρχιχει να έχει περισσότερο ενδιαφέρον.
Αν ενδιαφερεστε κάντε vote και βάλτε το στην λίστα αναγνώστης σας ❤️αν θέλετε να διορθώσω κατι γράψτε το στα σχόλια ❤️❤️

Between them-bars and melodyWhere stories live. Discover now