Chapter 6

63 6 12
                                    

Korin's pov
Το βράδυ δε μπορουσα να κοιμηθώ. Μόλις έκλεινα τα μάτια μου σκεφτομουνα κατι που δεν επρεπε... Σκεφτομουνα τον Leo... Νιώθω πραγματικά κατι για αυτόν αλλά απο την αλλη ειναι κατι τελείως διαφορετικό απο εμενα. Ειναι κλειστός χαρακτήρας και αρκετα φοβισμένος. Επίσης, το σημαντικότερο ειναι ότι ο μόνος του φίλος μέχρι τωρα ειναι ο Charlie και φοβάμαι ότι αν δείξω οποιοδήποτε συναίσθημα δεν θα πληγωθώ μόνο εγω διότι θα μαλώσω με το αγόρι μου αλλά και ο λιο αφού θα γίνω η αιτία να μαλώσει με τον κολλητό του. Σκέφτοντας ολα αυτα τελικά με πήρε ο ύπνος. Το πρωι ξύπνησα πρωτη, όπως παντα και αποφάσισα να ξυπνήσω την Εμ. Πραγματικά ειναι πολυ δύσκολο να την ξυπνησεις! Την φώναζα όμως δεν ξυπνούσε και ετσι αποφάσισα να της ρίξω νερό στο πρόσωπο της με προσοχή.
"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ" φωνάζει η Εμ μόλις η πρωτη σταγόνα κρύου νερού την ακουμπάει. Ωραια τελικά κατάφερα να την ξυπνήσω, λέω και μου ξεφεύγει ενα απαλό γελακι.
Εμ: Γιατι απλά δεν με κυπνησεσσς;
Κ: Γιατι τότε δεν θα είχε πλάκα
Γελάσαμε και οι δυο. Στην συνέχεια πήγαμε να φάμε πρωινό. Φάγαμε Nutella με ψωμί. Μετα πήγαμε να ντυθουμε. Βάλαμε και οι δυο αθλητικά ρούχα γιατι αργοτερα θα ετοιμαζόμασταν για το μεγάλο πάρτι γνωριμίας του Leo. Οχ αυτο το πάρτι...
Οι ωρες πέρασαν γρήγορα. Εγω με την Εμ είδαμε κάποια επεισόδια απο την αγαπημένη μας σειρά και κάναμε κάποια αστεια βίντεο. Η ώρα ειναι 5 και το πάρτι αρχίζει στις 8 αρα αποφάσισα να πω στην Εμ να αρχίσουμε να ετοιμαζόμαστε. Κάναμε και οι δυο μπάνιο. Στη συνέχεια ντυθηκαμε. Η Εμ έβαλε το γκρι κοντό φόρεμα που είχε φέρει απο το σπίτι της με ενα μαύρο δικό μου κολιέ. Εγω εβαλα ενα μαύρο μακρύ φόρεμα το οποίο είχε ενα σκίσιμο στο αριστερό πόδι. Ίσιωσα τα μαλλιά της Εμ γιατι τα δικά μιυ ειναι φυσικά ίσια και ξεκινήσαμε να βαφομαστε. Εβαλα maik-up, conciller, μάσκαρα,απαλή σκιά και ελάχιστο ρουζ. Η Εμ έβαλε σχεδόν τα ίδια. Οταν επιτέλους είχαμε ετοιμαστεί ξεκινήσαμε πηγαίνοντας για το πάρτι. Δεν ήταν πολυ μακρυά, ήταν περίπου 20 λεπτά και ετσι φτάσαμε ακριβώς την ώρα που θέλαμε, 8:30. Χαρούμενες που φτάσαμε πήγαμε να δούμε τον Leo για να του δώσουμε το δώρο του. Τον ψάξαμε μα δεν τον βρίσκαμε πουθενά στο πάρτι. Εγω άρχισα να ανησυχώ διότι ο Leo ήταν άφαντος...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 28, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Between them-bars and melodyWhere stories live. Discover now