Korina's pov
Εγώ έφυγα με την Em. Πρώτα πήγαμε απο το σπίτι της για να πάρει τα πράγματά της ώστε μετά να πάμε στο δικό μου για να κάνουμε ένα sleepover και να ετοιμαστούμε για το πάρτυ του Λeo. Πήρε μαζί της ένα γκρι φόρεμα σχετικά κοντό με ψηλές γκέτες και μαύρα μποτάκια. Επίσης πήρε μαζί της μια ισιωτική γιατί η δική μου χάλασε πριν απο λίγες μέρες όταν έπεσε μέσα στην μπανιέρα. Τώρα φαίνεται αστείο αλλά τότε δεν ήταν καθόλου! Επίσης πήρε οδοντόβουρτσα οδοντόκρεμα και πιζάμες. Έτσι μετά απο μία ώρα τεικά φτάσαμε στο σπίτι μου. Ετοιμαστήκαμε για ύπνο και κάτσαμε στο κρεβάτι μου μιλώντας μέχρι της έξι ώρα τα χαράματα. Μιλήσαμε για τις εντυπώσεις μας για την νέα σχολική χρονιά. Σιγά σιγά η συζίτηση έφερε τα νέα παιδιά. Εγώ την ρώτησα αν της άρεσε κανένας. Με εξέπλιξε όταν είπε όχι. Μα πως? Τον Leo δεν τον είδε? Δεν άντεξα και την ρώτησα.
-Μα δεν γίνεται να μην σου άρεσε κανένας !
-κανένας δεν έχει όλα τα προσόντα που μου αρέσουν...
-Νομίζω δεν είδες το παιδί που συνεργάζομαι ...
-Τον λεο;
-Ναι!! Είναι τόσο όμορφος και γλυκούλης και αστείος και ωραίο σώμα και...
-Ένταξη φτάνει! Πραγματικά δεν μου αρέσει καθόλου ο leondre ! Αν θες μπορείς να τον πάρεις εσύ ! Αύριο είναι η ευκαιρία σου...
-Πλάκα μου κανείς ; Τα έχω έναν χρόνο με τον Charlie και δεν ενδιαφέρομαι ΚΑΘΟΛΟΥ για τον άλλο τον κολλητό του !
-Ε καλα τότε μην μου μιλάς για αυτόν !
End korin's povEm's pov
Ο Charlie και ο Charlie... Αμάν πια! Η αλήθεια είναι ότι είναι κακό αυτο που σκέφτομαι αλλά
πραγματικά θέλω οι δυο τους να χωρίσουνε και η korin να τα φτιάξει με τον leo όποτε να γίνει ένα θαύμα και να γίνει κάτι με εμενα και τον Charlie. Μα τι λέω; Αν άρεσε έτσι στην κοριν ο leo δεν θα μου έκανε κονε με αυτόν! Απλά θέλει να τον πάρω εγω. Τέλος παντον τωρα βαρέθηκα να τον σκέφτομαι και ειπα να αρχίσω μια συζήτηση :
-Αύριο ποτε θα πάμε στο πάρτι ;
-Εε αρχίζει στις 8 όποτε κατα τις 8:30 νομίζω είναι μια χαρά
-Ναι τέλεια! Αλήθεια εσύ πήρες δώρο;
-Οχι φυσικά! Είναι απλά πάρτι γνωριμίας!
-Ξέρεις γιατί το κανει;
-Που να ξέρω ; Όμως θα τον ρωτήσω και όταν μάθω θα σου πω ! Είναι τόσο καλό παιδί, θέλω πολυ να γίνουμε κολλητοί Εσυ;
-Ναι , και εγω δεν έχω πρόβλημα, καλό παιδί φαίνεται απλά είναι λίγο -αρκετά- φοβισμένος
-Θα μάθω σου ειπα τωρα ας τον αφήσουμε
-Οκευ. Άντε πάμε σιγά σιγά για ύπνο γιατί είναι τέσσερις η ώρα και αύριο θα ξενυχτισουμε πάλι
-Ναι όντως. Άλλη μια ερώτηση τι ώρα να βάλω το ξυπνητήρι ;
-10:30
-Ωραία καληνύχτα
Καληνύχτα!
End Em's povLeondre's pov
Σήμερα επιτέλους εκανα έναν φίλο! Τον πρώτο μου... Είναι παρά πολυ καλός! Αμέσως δέσαμε σαν αδέρφια, σαν να γνωριζόμασταν από μωρά . Εύχομαι και θα κάνω τα πάντα για να τον κρατήσω! Σήμερα ήρθε σπίτι μου και κοιμήθηκε για να με βοηθήσει αύριο με το πάρτι γνωριμίας. Όταν το ανακοίνωσα στην μαμά γυάλισαν τα μάτια της! Σαν να ήξερε αυτά που ποτέ δεν της είχα πει και δεν ήθελα να μάθει. Δεν έπρεπε τελικά να το κάνω... Πρέπει να κάνω προσεκτικές κινήσεις για να αποκτήσω φίλους... Αλλά ας μην αναφερθώ τωρα σε αυτο το θέμα! Είναι κάτι πολυ σημαντικό και δεν αναφέρεται έτσι απλά ή δεν αναφέρεται ποτέ, κανεις δεν θέλω να το ξέρει! Τωρα πρέπει να πάω σιγά σιγά για ύπνο γιατί είναι αργά το βράδυ και αύριο είναι η μεγάλη μέρα. Επίσης μεθαύριο θα πάω στο σπίτι της korin για να αρχίσουμε την εργασία μας. Βασικά να γνωριστούμε καλύτερα γιατί ακόμα είμαστε πολυ μακριά. Αυτή είναι η κοπέλα του Charlie. Κρίμα γιατί είναι παρά πολυ όμορφη ...
CZYTASZ
Between them-bars and melody
FanfictionΗ Korin παει 2 λυκείου στο κολλέγιο του Λονδίνου. Έχει ένα αγόρι, τον Charlie, με τον οποίο ειναι μαζι 1 χρονο. Την αγαπάει, τον αγαπάει. Ή τουλαχιστον έτσι νομίζει. Μέχρι που ενα αγόρι εμφανίζεται και κανει άνω κατω τη ζωή της...