1. Elsa White

30 1 0
                                    

•Elsa•
Er du seriøs? Skal vi bo her? Stemmen min er svak å skjærende. Hvorfor vet jeg ikke. Jeg ser  på det store  huset rett foran meg. Det er hvitt og egentlig ganske fint, men jeg vil tilbake til Florida. Grunnen til at vi måtte flytte var fordi mamma hadde fått seg jobb som klesdesigner i London. Mamma er ca 170 cm, blondt hår og grønnblåe øyne. I tillegg til at hun er 35 år. Og hun heter Christina White. Jeg står å stirrer på huset i hvertfall 5 minutter før mamma ropte på meg, å sa at jeg måtte komme inn. Veggene er hvite å gulvet er lys eik. Det er 2 etasjer i huset.

Det er bare jeg og mamma som skal bo her. Pappa og lillesøsteren min Allie døde i en bilulykke for 3 år siden.
Mamma følger meg opp på rommet mitt. Veggene er selvfølgelig hvite og gulvet lys eik. Rommet er ganske stort og romslig. Den store dobbeltsenga mi står der fra før, samme med klesskapet mitt. Jeg begynner å pakke ut. Plutselig hører jeg en pipelyd fra lomma. Det er en melding fra bestevenninna mi i Florida. Hun heter Sophie og er GOALS! Hun skrev at hun savnet meg og ville besøke meg snart.

Når det kommer til meg er jeg ca 167 høy, jeg har en ganske uforklarlig øyenfarge. Øynene mine er gråblågrønnbrun aktig. Og så har jeg helt hvitt hår. Å nei jeg farger det ikke. Grunnen til at jeg heter Elsa er på grunn av det hvite håret mitt. Pluss at jeg er 15. Og jeg er 100% normal!

Da jeg hadde pakket ut hadde mamma bestilt pizza fordi hun hadde ikke helt fått styr på kjøkkenet enda, da vi hadde spist gikk jeg å la meg fordi jeg skulle på skolen neste dag.

Håper dere liker historien min! Har blitt veldig inspirert av en historie som heter "Normal scares me" les den! Beklager for kort del😕

Ikke navngitt historieWhere stories live. Discover now