Tre dager senere...
Jeg våknet klokka 11 av meg selv, fordi det er lørdag yeey. Jeg gikk ned på kjøkkenet. Da jeg kom ned hadde mamma laget pannekaker, my favorite😍 Jeg spiste 2 pannekaker og drakk appelsin juice. Etter jeg hadde spist løp jeg opp på rommet å sminket meg, kledde på meg (outfiten min på bildet) og satte opp håret i en løs flette.Siden jeg ikke hadde noe å gjøre ble jeg liggende å se på macen min en god stund.Plutselig ringte det på. Mamma var på møte så det kunne ikke være henne. Jeg gikk ned å åpnet døra. Der sto AIDEN?! Hei sa han. Hva gjør du her? Og hvordan visste du hvor jeg bodde? Spurte jeg. Jo jeg så deg på vei hjem fra skolen i går å da så jeg at vi var nesten naboer! Er vi? Spurte jeg. Ja svarte Aiden. Men hvorfor er du her egentlig? Spurte jeg. Ville bare besøke deg svarte Aiden med et smil. Å hvorfor det? Spurte jeg ganske fjern. Fordi jeg må si deg en ting svarte Aiden. Hæ? Hva da spurte jeg. Kan jeg komme inn å si det? Spurte Aiden. Ja vel da, mumlet jeg. Vi gikk opp på rommet, da vi kom opp satte jeg meg i senga. Aiden satte seg ned på stolen ved sminkebordet mitt. Hva ville du si? Spurte jeg. Jo altså... Begynte Aiden.
Hva tror dere Aiden vil fortelle Elsa?? Beklager for kort del men jeg har hatt utrolig dårlig tid🙁
YOU ARE READING
Ikke navngitt historie
Teen FictionElsa White er 15 og er 100% normal påstår hun. Men hva skjer når hun møter Aiden Peak?!