2. Aiden Peak

24 2 1
                                    

Neste dag våkner jeg 6:00 av alarmen. Jeg er ekstremt trøtt! Jeg drar meg selv opp av senga og inn på badet. Jeg gidder ikke dusje for det gjorde jeg dagen før. Jeg børster håret, setter det opp og tilføyer en fin hårbøyle. Jeg sminker meg og kler på meg en hvit bluse og et par lyse denimbukser. (Meg på bildet).Det er tidlig høst og bare 10 grader. Brr tenker jeg. I Florida var det 25-30 grader hver dag. Jeg tar meg et eple til frokost og fyker til skolen.

Når jeg kommer inn på skolen er det fullt av folk overalt og da mener jeg OVERALT! Jeg kjæsjer nesten inni hver person jeg ser. Jeg ser på timeplanen min og finner ut at jeg skal ha matte. Faen tenker jeg, matte suger!
Jeg setter meg fremst i klasserommet (vet egentlig ikke hvorfor). Plutselig dumper det ned en gutt vedsidenav meg. Aiden Peak sier han. Jeg svarer ikke. "Overlegen much?" Sier Aiden. Jeg skuler på han . Han er høy med brunt hår og grønnblåe øyne. Han ser snill ut med et hint av badboy.
Greit jeg heter Elsa White. Fornøyd nå? Sier jeg litt irritert. Ja smiler Aiden. Så begynner timen. Det kommer inn ei ganske tynn dame. Muligens i 20-30 årene. "Hei alle sammen i dag har vi fått en ny elev i klassen" begynner hun. "Hun heter Elsa White og flyttet hit fra Florida". "Velkommen hit, forresten jeg heter Ms. Fitzgerald" sier læreren. Så starter timen. Den varer jo for evig! tenker jeg. Jeg kjeder meg hele timen, og prøver og konsentrere meg om ikke å sovne. Aiden ser heller ikke spesielt interessert ut. Han ligger med hodet i pulten og NYNNER! Av alle ting. Jeg ler for meg selv.

Når timen er ferdig skal vi spise. Timen varte i 2 TIMER!! Jeg er sykt lei av skole og matte og AIDEN! Jeg går alene for meg selv, og plutselig kommer noen og omfavner meg. Jeg er på nippet til å hyle. Jeg snur meg og der står Aiden. Hei Isprinsesse sier han. Hvorfor kaller du meg Isprinsesse? Spør jeg. Er ikke det opplagt? Du har hvitt hår. Sier Aiden. Jeg mumler et eller annet til Aiden. Han smiler. Ikke sånt søt gutt smil, mer sånn badboy smil. Jeg rødmer. Nei hva faen Elsa tenker jeg for meg selv. Ikke bli forelsket i han der. Jeg er overlegen og går. Aiden kommer etter meg. Hvor skal du Isprinsesse? Spør Aiden lurt. På do nesten roper jeg. Det må gå an å få litt Privacytime sier jeg. Ok ro ned sier Aiden å smiler.
Jeg går på do å blir der. Jeg banner for meg selv. Etter spisefri hadde vi kunst og Norsk. Da skolen var ferdig tok jeg bussen hjem. Da jeg kom hjem var mamma på jobb. Jeg tok meg noe å spise å gikk opp på rommet.(Rommet mitt på bildet) Jeg tok macen min å satte på netflix. PLL ofc what else?

Da mamma kom hjem var klokka 5. Hun hadde med mat fra BURGERKING!! My bae. Neida joda. Jeg spiste meg både feit å mett.

Ikke navngitt historieWhere stories live. Discover now