Elsa's POV
.....jeg... liksom... liker.... deg.... Sa Aiden med en litt skjelvende stemme. Hæ? Meg.. Ja men what hæ?? Nesten ropte jeg. Liker du meg? Spurte jeg halvkvalt. Ja jeg mener du er morsom å søt liksom svarte Aiden. Åh.. oja.. Svarte jeg. Liker du meg? Spurte Aiden. Jeg kunne høre at han var flau. Ehm.. liksom... jeg vet ikke... ja... ja jeg liker deg litt svarte jeg å rødmet. Aiden smilte. Men jeg må nesten gå nå jeg sa Aiden. Ehm ok sees i morgen svarte jeg. Etter han hadde gått tenkte jeg uendelig mye på hva han hadde sagt. Han liker meg... MEG! Elsa white.. MEG!! Ropte jeg for meg selv. Jeg var så glad men likevel så forvirret. Jeg ble liggende å tenke på Aiden helt til mamma ropte å sa at det var middag.Neste dag....
Elsa's POV
Da jeg våknet var jeg glad, nei ikke glad.. Veldig veldig Lykkelig!! Jeg hoppet opp av senga å gikk inn på badet. På badet kledde jeg på meg, sminket meg og pusset tenner. Etter jeg var ferdig å ordne meg gikk jeg ned for å spise. I dag hadde jeg utrolig god tid så jeg lagde pannekaker med sirup😋 Da jeg var ferdig å spise tok jeg med vesken min å føk til skolen.Da jeg kom inn på skolen sto Aiden attmed skapet sitt å smilte til meg. Jeg smilte tilbake å gikk bort til han. "Hei" sa Aiden. "Hei" svarte jeg. Vi gikk sammen inn til timen. Hva har vi nå? Spurte jeg. K&H svarte Aiden. Oja haha sa jeg å smilte. Da jeg kom inn i klasserommet satte jeg meg ned alene ved en tomannspult (det var min første k&h time så jeg hadde ikke fått partner) alene. Aiden satte seg ned vedsiden av sin partner og bestevenn Troy. Jeg satt bare å tenkte på Aiden, da det dumpet ned en jente vedsidenav meg. Hun var lav og tynn. Hei sa jeg. Hei svarte den tynne jenta. Hun var nydelig med brunt hår og grønne nydelige øyne.
"Elsa" sa jeg å tok hånden til jenta. Åh, ja ehm.. Jeg heter Aliyah sa jenta. (Bildet)Så fint navn sa jeg. Takk svarte Aliyah med et smil om munnen. Vi satt sammen hele den timen å snakket om ting som ikke egentlig hadde noe med k&h å gjøre.
YOU ARE READING
Ikke navngitt historie
Teen FictionElsa White er 15 og er 100% normal påstår hun. Men hva skjer når hun møter Aiden Peak?!