Lara Smith- răpitoare, înșelătoare și inteligentă. Acestea sunt adjectivele care o descriu cel mai bine la cei 21 de ani ai ei. Viclenia și frumusețea fac parte din atuurile ei. Te poate manipula și vrăji cu ochii ei de un albastru electrizant, reci chiar glaciari și părul roșu, lung ca o cascadă de flăcări. Se zvonește chiar că nu ar avea inimă fiind o adevărată diavoliță. Luptătoare, încăpățânată și puternică o adevărată RĂZBUNĂTOARE.și
Logan Smith- un adevărat afemeiat, atrăgător și exotic bărbat. Un zeu în pat cu o minte ascuțită și vicleană. Are femeile la picioare dar inima lui este promisă unei singure femei. Geamănul Larei deși în fizic sunt diferiți, mental sunt una și aceeași persoană. Aceeași ochii albaștri care te îngheță dar un păr maro fermecător. La fel de puternic și ruda diavolului. Răpitoar, inteligent și viclean, un adevărat RĂZBUNĂTOR.
Organizația Sticks- un fel de organizație de care nimeni nu știe prea multe. Nu se știe conducătorul, unde se află și ce scop au. Cert este că răpește oameni și nimeni nu îi mai vede vreodată. Căutătorii gemenilor. Dușmanul tuturor.
Totuși, gemenii, au lăsat garda jos primind în viață lor o persoană și atașăndu-se de ea. Cu prima ocazie îi trădează și îi dă pe mâna celor de la Sticks. Îndurerați, trădați și zdrobiți își jură că nu o să mai primească pe nimeni în viața lor.
Jurământ încălcat deoarece când ajung în organizație se îndrăgostesc iremediabil și pot să jure că au ajuns în Rai. Viața este un lux în afara pedepselor și interdicției fumatului.
Dar firul se rupe în două când își revăd trădătorul și află un secret înspăimântător. Planeta este în pericol.
Ce o să se întâmple? Cine este trădătorul? Ce se întâmplă în Sticks? In ce peripeții vor trece Răzbunătorii? CINE SUNT RĂZBUNĂTORII?
Aflați toate astea citind Răzbunătorii.
Toate drepturile rezervate.
Membri în distribuție :
Hande Erçel în rolul Larei Smith
Codi Christian în rolul lui Logan Smith
Nick Bateman în rolul lui Aiden Lancaster
Kate Upton în rolul Lydiei Ivanovici
Channing Tatum în rolul lui Jaquin Turner
Dylan O'Brian în rolul lui Rayen Warton
Emily DiDonato în rolul Darlei Dawn
CITEȘTI
The Avengers
Novela Juvenil*NECESITA EDITARE* Trădarea, trădarea este un act egoist prin care o persoană ți se dă drept prieten dar pe la spatele tău complotează cu dușmanul. Îți pui toată încrederea în el și cu prima ocazie... paacc... te trădează. Îți face cele mai urâte și...