what are you doing?!

900 22 0
                                    

Jeg brå våknet av at noen banket forferdelig på døra. Jeg ble litt nervøs for hvem det kunne være, var det en tjuv som hadde tenkt til å stjele alle tingene mine? Eller en morder som hadde tenkt til å myrde meg, eller kanskje det rett og slett var Ali som kom på besøk. Jeg reiste meg fort opp av senga og tok på meg en shorts og en topp, før jeg børstet håret raskt. Jeg løp til og åpnet den forsiktig opp. Plutselig kommer en gutt i bare bade short inn døra, han lukker døra fort etter seg og låser den. Jeg ble sjokert når jeg så hvem det var. Munnen min formet seg til en O mens jeg sto der og stirret på helten min, inspirasjonen min, gutten i mitt liv. Justin Bieber sto rett forran meg, i mitt hus, i min gang, på mitt gulv. "Jeg var på stranden, og plutselig ble jeg overfalt av fans," sa Justin. Han åpnet munnen sin for å si noe mer. ''Er du belieber du også?'' spurte han. ''J-j-ja," fikk jeg stammet fram. "Jeg får vel gå igjen," sa han og skulle til å gå mot døra, men jeg avbrøt han. "Neinei! Det går fint, jeg skal ikke freake ut, jeg har trent på dette tusenvis av ganger inni hodet mitt." Justin lo litt. "Haha, takk." sa han. "Bare sett deg hvis du vil," sa jeg og pekte mot sofaen og smilte. Justin nikket og satt seg. "Vil du ha noe å drikke?" spurte jeg og gikk mot kjøkkenet. "Vann, takk" sa han. Jeg tok ut to glass fra skapet og fylte de med vann, jeg satt det på bordet forran Justin, og satt meg ned vedsiden av han. 

"Vekket jeg deg?" spurte Justin. Jeg nikket. "Ja." "Unskyld for det, det var ikke meningen, jeg måtte komme meg bort fra fansen. Unskyld igjen." sa han."Hallo, det går bra! Ikke tenk på det." plutselig hørte vi masse hyl og stemmer som ropte: JUSTIN! "Kom her." sa jeg og dro med meg Justin inn på rommet mitt. Det var folk som hadde begynt å banke på vinduene, noen må ha sett Justin komme inn hit! Heldig vis var gardinene trekt for, så det gikk ikke ann å se i mellom "Inn i skapet, jeg skal få de bort." Justin nikket og gikk inn i det lille walk in closetet mitt. Jeg gikk bort til vinduet, åpnet gardinen og åpnet vinduet og spurte: ''Hva skjer?'' "JUSTIN" skrek de. "HVOR?!'' ropte jeg og latet som at jeg ikke visste hvor han var. "Er han ikke her?" sa ei jente som så ut til å være omtrent på alder meg, hun sto ganske nærmed vinduet mitt. "Desverre ikke.. Skulle ønske han var det.." "Jeg og," sa hun. "Jeg så en leopard bil kjøre bort fra stranden i stad, han har sikkert dratt." sa jeg. Jeg hørte mange sukk og fansen begynte å bli borte. Jeg lukket vinduet og gardinen igjen. 

Jeg gikk bort til skapet og åpnet det. "Justin! Hva driver du med?!" Spurte jeg og holdt på å dø av latter. Der sto Justin og studerte en av bhene mine. "Få den og gå ut!" sa jeg. "Hvorfor? Jeg likte meg her." Jeg dro bhen ut av hendene hans. "Ok da," sa han og gikk ut av skapet. Jeg la bhen tilbake. 

"Tusen takk for at du fikk de bort, jeg vet jeg ikke burde si sånn om dem, men det blir litt slitsomt noen ganger.." sa Justin etter et par minutters stillhet. "Jeg vet det, eller jeg kan tenke meg hvordan det er, jeg skjønner bat det blir litt mye. Hvor lenge har du pause fra believe tour foresten?" Justin smilte. "Jeg har siste konsert i kveld så har jeg en måned fri!" Sa han og smilte. "Har du vært på noen av konsertene foresten?" "Nei, prøvde å få billetter, men det ble utsolgt med en gang. "Åja, kom i kveld da! Se her." Justin stakk hånden ned i lomma og trakk opp en papir lapp. "Her er en diamond circle billett til i kveld! Skulle gjerne gitt deg flere, men det var den eneste jeg hadde. "Oi, tusen takk!" sa jeg og smilte stort. "Men jeg må nesten dra nå, da ser jeg deg i kveld?" Sa han og gikk mot døren. "Ja, jeg skal presse meg helt inntil gjerdt! Og igjen tusen takk for billetten!""Bare hyggelig!" Sa han og dro meg inn i en klem. Jeg klemte selvfølgelig tilbake. Jeg la spesielt merke til lukten hans, han luktet som himmelen! Seriøst, jeg tuller ikke engang. "Ha det!" Sa han og gikk ut døren. "Ha det!" Svarte jeg og lukket døren etter han.

As Long As You Love Me (JB Norsk)Where stories live. Discover now