Notice me

731 61 16
                                    

Tenk at selveste Justin Bieber ville ha mitt nummer! Det hadde jeg aldri trodd kom til å skje. Jeg skiftet til en pysj shorts og en singlett før jeg fjernet sminken og pusset tennene. Jeg gikk og la meg i den myke sengen min og tenkte på Justin.

***

Neste morgen våknet jeg av meg selv. Jeg sjekket klokka, den var bare halv åtte. Jeg gne meg i øynene for å få søvnen ut av de, før jeg strakk på hele kroppen. Jeg tok på meg morgen kåpen min som lå vedsiden av sengen og gikk inn på badet og dusjet raskt.
I dag skulle jeg på stranden med Justin! At han hadde lyst til å være med meg skjønte jeg fortsatt ikke helt. Det hadde heller ikke gått opp for meg at jeg faktisk har møtt han, og jeg har vært litt sammen med han.

Jeg tok på meg en stroppløs bikini så sminket jeg meg litt.  Jeg fant en søt hvit sommerkjole i skapet mitt og tok den på. Jeg gikk inn på kjøkkenet og fikset meg frokost. Vanilje yogurt med fitness og friske jordbær, det beste jeg visste. Jeg så på klokka, den hadde blitt 13 allerede.

Jeg satt og ventet på at Justin skulle ringe, men ingenting skjedde. Jeg ventet og ventet. To timer til gikk og jeg hadde ikke hørt noe enda. Jeg bestemte meg for å lage en youtube video mens jeg ventet. Jeg tok en stol og satt den forran den store hvite veggen i stua mi, så satt jeg kameraet på plass forran den før jeg hentet gitaren min. Jeg startet kameraet og satt meg på plass forran det. Jeg skulle spille ''Notice me'' av Alli Simpson. Jeg pleide aldri og si i starten på videoene mine, det hadde bare vært kleint. 

Jeg startet å spille akordene til sangen og sang: ''Tripping on the glances please take your time but I won't be here forever'' fingrene mine gled nedover strengene mens ordene falt ut av munnen min. ''If these tears were gasoline I'd light a fire, make you notice me swim in a lightning storm to make you see nothing too crazy, if it makes you notice me'' 

''I'm not giving up, I'm not giving up, I'm not giving up.'' sang jeg på slutten. Plutselig hørte jeg en som klappet, og Justin kom inn terasse døra. Jeg skrek. ''Å herregud Justin du må ikke skremme meg sånn'' ropte jeg mens jeg holdt på å le meg hjel. Justin lo han også, ''unskyld, men du var flink! Hvor har du lært og synge og spille sånn?'' spurte han. Jeg kjente rødfargen komme frem i kinnene mine. ''Vel, jeg har lært det av meg selv'' sa jeg. ''Wow'' sa han. Jeg reiste meg opp fra stolen og gikk og satt fra meg gitaren igjen. ''Er du klar for å dra på stranden?'' spurte Justin og smilte. ''Ja, jeg skal bare rydde på plass dette'' sa jeg og tok med meg kameraet og la det på plass på rommet mitt. Jeg gikk tilbake til stua, tok opp stolen og satt den på plass. Jeg hentet en flaske vann i kjøleskapet og puttet den ned i strand baggen min. Jeg tok på meg et par balerina sko så sa jeg: ''Klar''

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 01, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

As Long As You Love Me (JB Norsk)Where stories live. Discover now