Evet arkadaşlar bu bölüm kaç kişiye ulaşır bilmiyorum ama ciddi anlamda herkes gibi bende emek veriyorum umarım seveceğiniz bir bölüm olur . . . İyi Hayaller . . . :)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mina'dan ;
Hadi ama abi aç artık şu telefonu bu kaçıncı arayışım bugün 4 yıldır emek verdiğim okulumun son günü ve ben biricik abime ulaşamıyorum kahretsin! Elis ile beraber aylardır bu akşam için hazırlanıyoruz ve hiç bir aksilik çıksın istemiyorum. Telefonu kapattıktan sonra deri ceketimin cebine koydum ve yürümeye başladım bir saat sonra Elis ile buluşup akşam için kuaföre gidecektik ve ben ise burada boş boş yürürken babamı düşünüyorum,içime atıyorum onun yokluğunu bu yüzden abime bu kadar düşkünüm sanırım yanağım ıslandığında anca fark edebilmiştim ağladığımı özlüyordum babamı yanımda olması gerekiyordu bugün ama yok gelemeyecek kadar uzakta ve bunu bilerek nefes almak canımı yakıyor telefonun sesiyle sıyrıldım bu düşüncelerden ekranda Kraliçem yazısını görünce hemen açtım telefonu sesimi neşelendirmeye çalışarak ;
- ''Annelerin en güzeli nasılsın ?'' sesi telaşlı geliyordu ne oldu acaba
- ''Neredesin sen Mina saatlerdir sana ulaşmaya çalışıyorum !" haydaa neler oluyordu böyle
- " Ahh ! Yapma ama anne sadece bir kere aramışsın onu da açtım zaten bu telaşının sebebini öğrenebilir miyim ?"
- "Sana ulaşamayınca telaşlandım birden güzel kızım neyse lafı çok uzatmayacağım akşam için hangi elbiseyi giyeceğime hâla karar veremedim acaba bordo mu siyah mı ?"
- "Ayy benim annemin dert ettiği şeye bak sen ya canım benim tabiki de bordo sana çok yakışıyor "
- " Tamam o zaman bitanem Elis ile ne zaman buluşacaksınız ?" off ben onu tamamen unutmuştum hemen saate baktım ve buluşmamıza sadece 10 dakika vardı zaman ne çabuk geçmişti böyle anneme dönüp "İyi ki hatırlatın annecim şuan telefonu kapatmam lazım çünkü geç kaldım seni seviyorum bayy " deyip telefonu kapattım ve hemen Elis'e mesaj attım arabama hızlı adımlarla yürürken sonunda varabilmenin vermiş oldu rahatlıkla nefesimi dışarı üfledim ve arabayı çalıştırıp gazı kökledim . . .
--------------------------
Elis'den
Sonunda Mina'yı gördüğüm de derin bir nefes aldım kısık gözlerimi ona yönelttim
- "Nerdesin kızım sen ya ?"
- "Abartma güzellik geldim işte alt tarafı 15 dakika bekledin ya !"
- "Tamam tamam burada da oyalanmayalım artık zaten senin yüzünden yeterince geç kaldık kadın bizi almayacak içeri. Yürü hadi."
- "Tamam geliyorummm."
Hemen içeri girdik koltuklara oturduğumuz da gelen kuaföre ne istediğimizi anlattıktan sonra ayların verdiği yorgunlukla kapattım gözlerimi . . . Düşünmek istemiyordum artık neredeyse istediğim her şeye sahiptim okulum da başarılı öz güveni yüksek CV'si parlak bir kızdım daha neyi dert ediyordum ben allasen. . . Hayallerimi yavaş yavaş gerçekleştirmeye gerçekten kararlıydım ve bunun için önüme çıkan her engeli aşacağıma and içmiştim.
- "Off sıkıldım ama bitmedi mi daha ya ?" Kuaför de yorgun düşmüş sesiyle
- " Sakin olun Elis hanım son dokunuşları yapıyoruz ve işimiz bittiğinde karşınızda gözlerinize inanamayacağınız benliğinizle sizi baş başa bırakacağız " tamam da kardeşim oturmaktan bir tarafımız uyuştu yani kaç saattir buradayız insaf !!! Aradan tahminen 10 dakika daha geçtikten sonra kuaförün sesini duyabilmiştim bir an öldü sandım çünkü.
- "Bitti. Gözlerinizi açabilirsiniz küçük hanım!" Sonunda yani bitire... derken gözlerim aynadaki benliğimi bulunca donup kaldım bir süre üzerimde straplez üstü bordo altı gri olan parlak taşlı elbiseme baktım saçlarımı örgü dağınık topuz yaptırmıştım gözlerim grinin her tonunu denemiş iken dudaklarım kırmızıyı kıskandıracak renkte rujla bütünleştirilmişti kendimi biraz daha süzdükten sonra Mina'ya döndüm göz göze geldiğimizde bir anda çığlığı bastık kimse bir şey anlamadı ama biz çok şey anlamıştık onu da süzdükten sonra güzel olduğuna kanaat getirdim üzerinde benimkine nazaran pembenin en güzel tonu gülkurusu olan ince parıltılı derin sırt dekolteli elbisesiyle ve göz kamaştırıyordu diyebilirim. . . Kuaföre ücreti ödedikten sonra çıktık ve ikimizde arabalarımıza binip törenin yapılacağı salona sürmeye başladık.
--------------------------------------------------------------------------------------
- "Anne nerdesiniz geldiniz mi salona ?"
- "Biz çoktan geldik canım siz nerdesiniz kuaförde işiniz bitmedimi daha ?"
- " Çıktık bizde Mina ile yarım saate orada oluruz "
- " Tamam bitanem.Bekliyoruz." Seviyorum bu kadını ya canım annem benim hayatımdaki tek destekçim ve aynı zamanda idolüm. . . Salona vardığımızda kapıdaki görevlilere selam verip içeri girdik ben saf saf çevreye bakınırken Mina koşar adımlarla uzaklaştı yanımdan gittiği yöne doğru kafamı çevirdiğimde birine sarıldığını gördüm dikkatli baktığımda nefesimin kesildiğini hissettim. Oradaydı işte şevkatiyle kardeşini sarıp sarmalıyordu. Ahh ne oluyor bana böyle uzun zamandır görmüyordum Erdem'i özlemiştim ne kadar bunu kendime kabul ettiremesem bile özlemiştim.Selam vermek için yanlarına doğru ilerledim. Elimi uzatırken "Hoşgeldin " Aynı şekilde o da uzattı elini "Gayet hoşbuldum hanımefendi " dedi gözlerimiz birbirine kenetlendi bir an sessizliği Mina bozdu
"Sabah o kadar aradım seni abi neden açmadın telefonlarımı ? Bir an gelemeyeceksin diye çok korktum ama şuan karşımdasın" söylediklerine içimden katılarak Erdem'in cevap vermesini bekledim
"Korkma artık abicim seni bu mutlu gününde,bu güzellikle onca erkeğin arasında yalnız bırakacağımı mı sanıyordun ?"
"Hayır tabiki ama korktum işte o kadar aradım açmadın telefonunu geride dönmeyince telaşlandım"
Hep birlikte kocaman salona girdiğimizde masamıza doğru ilerledik Mina'nın annesi ve benim annem babam erkek kardeşim oturduklarını gördüm hemen yanlarına iliştiğimiz de koyu sohbetlerini bölündü.Diplomaları verilmek üzere sınıflar tek tek sahneye çıkıyordu en son bizim sınıfı duyduğumda sahneye ilerlemeye başladım . . .
----------------------------------------------------------------------
Eveeett bu kadar yeter şimdilik arkadaşlar. . . Bölümü nasıl bulduğunuzu merak ediyorum lütfen yorumlarınızı ve vote'lerinizi eksik etmeyin ki yeni bölüm erken gelsin. . . bir daha ki bölümde görüşmek üzere seviliyosunuz ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonrası mı ? Karanlık !
Детектив / ТриллерTelefon çalınca uykulu gözlerimle kimin aradığına bakmak için araladım gözlerimi Erdem saat sabaha karşı olduğu için şaşkınlığımı gizleyemeden açtım telefonu fazla beklemeden "A-alo" bir süre ses gelmedi ne oluyordu böyle ses gelince irkildim birden...