Çınar bana sesleniyordu ama hiç bişey duymuyordum Aklım orada kalmıştı.
Gözlerimi kırptım elimle Gözlerimi ovdum ve çınara -hadi gidelim
Dedim .yeniden sahneye gittik.ödül töreni yapılacaktı .heyecanla bekledik.
..........evet ....hadi.......kim birinci olmuştu ........ Veeeeeeeeee....birinci
-derin bulut!
Nee ! O ben dim ...
İşte sahneye doğru alkışlarla gidiyordum.
-artık profosyonel bir piyanist siniz artık film Müzikleri yapabilirsiniz!
Çınar a sarıldım .biraz daha tören Kutlandı ve çıktık.arabaya bindiğimizde koltuğun üstünde bir kağıt vardı."yazacağını biliyordum..."
Yazıyordu .çınar arkamdan bana sarıldı .o anki mutluluğum tarifsizdi.arkamdan kulağıma"hadi şimdi seninle bi yere gideceğiz"dedi.arabaya bindi. Bende kağıdı Alıp bindim .çınarla gözgöze geldik . Arabayı çalıştırdı .yola çıktık.nereye gittiğimizi merak ediyordum.şehrin dışına çıkmıştık.
Bi ormana girdik .yolun kenarında durdu ve" hadi bundan sonrası yürüyerek "dedi.indik ve yürümeye başladık .bu da neydi böyle!
Gölün kenarında Yemyeşil bir alan tam ortasında çiçeklerle süslenmiş bir
Piyano.öylece kalmıştım.ağaçların üstünde notalar ve süslemeler.
-hadi piyanonun oraya git.
Dedi ve oraya doğru gittim .işte bir kutu vardı.yanıma geldi.kutuyu Aldı ve piyanonun taburesine oturmamı istedi.oturdum heyecanla.yere çömeldi ve kutuyu açtı .aman Allah ım ! Bu Yüzük çok güzel!nota şeklimde bir elmas tı .işte o söz" hayatımın müziği,kalbimin sol Anahtarı ve benim notam olur musun?" Dedi.bu ne güzel bi teklifti böyle.zor nefes alıyordum.evet dedim ve sıkıca sarıldım hiç sonu gelmeyecek dize ler gibi olan aşkımıza...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Korkma ben burdayım...!!!
RomanceKorkma ... Ne olur ben burdayım Gitmedim tam kalbindeyim Her özlemimde bir kez daha uğruyorum yanına . Üzülme nolur ben bilerek gitmedim .hala gamzelerindeyim... Her güldüğünde ben de Gülerim...