İntikam vakti geldi...

164 22 12
                                    

Multimedyadaki Umut :) :)
Karşımdakine, anlamsız boş bakışlarımla bakıyordum. Hiçbirşey aklımdan geçmiyordu bu Umuttu. benim hayatımı mahveden beni ailemden uzaklaştıran babamın neredeyse ölümüne neden olan tüm arkadaşlarımı elimden alan eski sevgilimdi. Onu tekrar görmek istemiyordum eskiden çok seviyordum onu. Ama simdi zerre kadar sevmiyorum.
Azra evet azra onun yanında ona sarılmış alçak adam onuda elimden alacak tek varlığımı. hemen sahneden inip azranin yanına gittim "Azra ne isin var senin bu adamın yaninda!?" " Ben sana söylemeyi unuttum tabi Berfin bu benim yeni sevgilim Umut. çok seviyorum onu bahsettigin kadar kotu biri değilmiş hatta hic kötü biri değilmiş. ASIL kötü olan senmişsin bende seni kardeşim sanardım bunu senden hic beklemezdim artık ben yokum gidiyorum kendi başının çaresine bak son sözüm bu nokta." "Hayır azra bırakma beni kimsem yokken sende beni yanlız bırakma."
"Bay bay Berfin Bay bay" şimdi ne olacaktı ailemden başka kimsem kalmamıştı. En iyisi otele gitmek ve uyumak. yarışma felan umrumda değil zaten azrada yok artık. o adamla gitti. şimdi beni aradi eşyalarını gidip alacakmış otelden. Yarin eve dönmeyi düşünüyorum.
Nihayet otele geldim banyoya girip duş aldım üstlerimi çıkarttım. Yatağa yattım. Tam uyuyacaktım telefonum çaldı. Off bu satte kim ya yabancı numara hic cevaplayamam. Üst üste arıyo Tövbe yarab Tövbe ya bu kim "Alo kimsiniz" "Berfin Hanim sizmisiniz?" "Evet benim siz kimsiniz?" Ben anne ve babanızın doktoruyum siz gittikten sonra trafik kazası geçirdiler. Durumları çok ağır hemen gelmelisiniz." " Tamam hemen geliyorum" of olamaz ailemi kaybedemem yasayamam ben kimsem olmaz anne baba lütfen beni bırakmayın ben sizsiz yaşayamam insan ailesinin değerini kaybedince anlıyo annemi çok kırdım keske imkanım olsada ondan özür dilesem. hemen ilk uçağa atlayıp İstanbula geldim annem ve babamın yanina geldim yaklaşık 4 saat sürdü uçak yolculuğu.
iste hastanedeyim bu kapının içine girmek istemiyordum ama girmeliydim yüzleşmeliydim. Odaya girdim anne babaa hayır açın gözünüzü konusun benle lütfeen açın gözünüzü " Berfin Hanim allah rahmet eylesin" "Nasıl ya öldüler mi hayır olamaz " Maaaalesef" hastaneden aglaya ağlaya çıktım eve gittim başım çok ağrıyordu damarlarım belirginleşmeye başladı. Duvara yaslandim başımı duvara vurmaya başladım ben yapmıyordum kendiliğinden başım duvara vuruluyordu deliriyordum heralde kafamdan akan sıvı çok kötü bir acı vermişti. her yer kan olmuştu gerisini hatırlamıyorum. gözümü açtığımda hastanedeydim. Kimin beni buraya getirdiği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Ne isim var benim burda "sakin olun berfin hanım üst komşunuz sizi buraya getirdi ve piskolojik sorunlarınızın olduğunu söyledi sizi hastaneye yatıracağız. 2 3 aylığına" " Hayır ben hasta değilim bırak beni"
3 ay geçti hastaneden çıktım dayımın yaninda kalacaktım ama onu zerre kadar sevmiyordum.Çünkü O benim hastanede yatmama razı oldu. Sıra intikam vaktindeydi ilk olarak beni bu hastaneye getiren üst komşumdan sonrada benim hayatımı her zaman mahveden Umuttan İNTİKAM alma vakti gelmişti azrayi kardeş sanmıştım o beni bıraktı.. artık Herkesden ve herşeyden intikam alacaktım.İNTİKAM VAKTİ GELDİ..
bölüm biraz kısa oldu inşallah beğenirsiniz size söz veriyorum diger bölüm cok efsoo olacak:)

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin