Multimedyada berfinin okula giderken giydikleri var.
... şimdi ne olacaktı hiç kimsem kalmamıştı. En iyisi dayima gitmek zaten başka yere gidemezdim yolda yavaş yavaş yürüyüp evi bulmaya çalışıyordum beni almaya bile gelmemişlerdi. Telefonumdan mesaj sesi geldi.
"Bizi özledin mi küçük kız" bu kimdi şimdi birilerini tahmin edebiliyorum onlar olabilirlerdi ama en iyisi mesaja cevap vermemek telefonumu cebime koydum. Yürümeye devam ettim.
Sonunda evi bulabilmiştim. Kapıyı çaldım. Kapıyı yengem açtı.
"Aaa sende kimsin Berfin sen misin kış kış. dayısı bak kim gelmiş delii gelmiş"
Çok sinirlendirdi bu kadın beni sinirlerime hakim olamıyorum
"ne diyosun ya bana baksana sen! ben deli değilim sen kendine bak hiç dış görünüşüne bakmıyor musun? Sana kamyon çarpsa ölmezsin ya pardon yanlis söyledim şöyle olacakti kamyona çarpsan kamyon parça pinçik olur bana birdaha asla laf atma dayı mayı dinlemem çok kotu olur anladinmii?"
Kadın hiçbişey diyemedi. Direk odaya geçtim. telefonumdan tekrar mesaj sesi geldi. "eğer bizi özlemişsen yatağının altında not var o adrese gel küçük kız" gerçektende yatağın altında not vardı ama oraya gitmeyecektim. Odayı iyice karistirdim dolabın icindede bir notun üzerinde adres yaziyordu. Bu adrese gitmeyi düşünüyordum. Çantama birkac şey koyup(bıçak ve sprey) yola çıktım. Oraya doğru ilerliyordum tekrar mesaj geldi
" demekki geleceksin bekliyoRUZZ" mal oraya geleceğimi sanıyordu. Telefonumu elime aldım.
"bekleyin" yazdım. Adresin yerine gittim. Ev döküntü bir evdi. İçeriye girdim televizyonun karşısında bir adam duruyordu. Saklanıp onun kim olduğunu anlamaya çalışıyordum ama tanıyamamıştım bi dakka bu hareket etmiyor bu bi maket kahretsin sözümü söylememle arkamdan biri geldi ve kollarımı tuttu. Beni sandalyeye bağladı çantamida sandalyenin altına koydu bu eski üst komşumuzdu.
"beni hatırladın mı Berfin beni bekle burda içecek bişiyler getireyim bize susamışsındır sonuçta" pislik adam ben nasıl kurtulacaktım bu adamın elinden tabi ya ellerimi haraket ettirebiliyordum. Çantamdan bıçağımı aldım ve ipleri kestim üst komşumuz Gökhan geldi "sen sen nasıl kurtuldun o iplerden"
" SANANE NE İSTİYORSUN BENDEN?" üstüme doğru geldi. Elinde cam parçaları vardı beni köşede sıkıştırdı. Karnına elimdeki bıçağı sapladım. Şimdi kaçmalıydım evden çıktım. Koşarak dayimlara gitmeye çalıştım. Bu yaptığımdan hiç pişman değildim. İNTİKAMIMI almıştım.
Tekrar mesaj geldi. hep bu numaradan mesaj geliyo buna bir isim koyalım BELİRTİSİZ ŞAHIS evet bu oldu iste simdi mesajı açalım bakalim tekrar ne göndermiş "Yanlış kişiyi pıçakladın be Berfin" şimdi emindim bu Umuttu. Ona ne yapacagimi biliyordum ama ilk başta şu işten kurtulmalıydım. Birkaç kişi tuttum bıçakladigim adamı dereye atmak için akşam olunca Gökhanı dereye attılar. Şimdi çok rahattım işte.off hayir rahat değilim yarin okul başlıyo ve ben yeni okula gidecem pazartesilerini hic sevmiyorum.
...
Sabah oldu okul vakti okul kıyafetini boşkoy mini etek üzerine gömlek üzerine kazağımı giydim. Okul yolunu tutttum. Sınıfıma girdim en arka sıraya oturdum kimseyle arkadaş olma niyetinde değildim. Sınıfa herkes gelmişti ders başlamıştı bile. Derse geç kalan bir öğrenci kahretsin sadece benim yanim boş onla konuşmayı aklımdan bile geçirmiyordum ama tam istedigim gibi biriyse neden olmasin:) ilk adımı o attı
"merhaba ben şeyma senin adın ne" umursamaz bir şekilde"Berfin" dedim. Birkaç tenefüs geçti aradan tam istediğim gibi biriydi hatta şurada adini tam bilmediğim ama heralde buket ikiside piskopatlar bunlarla arkadaş olmayı çok istiyorum hem bunlarla bir olursak umut ve bilgeyide ortadan kaldırabilirdik. Ben bunları düşünürken yanıma geldiler:
" merhaba bizle arkadaş olmak istermisin ? İstemezsen sorun yoq ama sende bizim gibi birine benziyosun piskopat gibi yani oke anladın?"
"Tamam olalım zaten bu sınıftaki siz haricinde herkes bana çok sıkıcı gelmişti"
buket: "tamam kanka o zaman bi sorun çıkarsa direk bize söylüyosun birinden intikam felanda alacaksan burdayiz."
Şeyma:"evveeet bukete katılıyorum biri fln sana karışırsa nefsini sikeriz.."
"eğer size biri karışırsa ben sizin arkanızdayım bundanda şüpheniz olmasiin. Seyma, buket ben birini öldürdüm.
"Buket:" bizim her zaman yaptığımız şey sen kafani takma biz hallederiz olayı anlat sen."
Olayi anlattım. Şeyma: "Kanka bu iş bizde, birkaç adam tutarız parmak izlerinide silerler yani sorun yoq rahat oll."
"Saol kanka :*"
Buket: " Hadi gelin çocuk kesmeye gidelim"
şeyma: "simdi kedilerden vazgeçtin çocuklara mı göz diktin?"
Buket: " Sus be! berfin bu şeyma bana kedikesen diyo bisey desene seymaya."
"Bencede kedi kesene benziyorsun" Buket:
"Bari sen yapma berfin"
Şeyma:
"berfin bak şu köşedeki çocuğu görüyor musun? Buket o çocuğu seviyor."
Buket:
"Hayirr öyle birşey yoq şeyma yalan söylüyo."
"He buket hee heee"
Buket:
"Off berfiin başlamaa sende"
Buraya doğru biri geliyordu tanıyordum sanki Bu azraydi! Geri döndü. bu işimi daha kolaylaştırdı. Gelip bana ne kadar yalvarsada onu asla affetmem İNTİKAMIMI DOSTLARIMLA BİRLİKTE ALACAĞIM...
İNSALLAH BU BÖLÜMÜ BEGENMİSSİNİZDİR..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam
RandomBize yapılan her kötülüğün bir karşılığı vardır. Bazen bize kimler kötülük yapmışsa onlardan İNTİKAM alırız. Ortaya kanlı sonuçlar veya daha kötüsü gelebilir!!