Bacağım çok Ağrıyor!

98 17 10
                                    

Multimedyada berfinin bulusma zamani giydikleri :)
Şeyma:
" bu azrami iyygh tipe bak yha :D "
Buket:
"Merak etme kanka bu kızıda keseriz senin hayatina artık giremez.
Azra yanımıza doğru yaklaştı. "Berfiiin kankamm seni çok özledim umut beni kandirmis bende sana geri döndümm"
"Azra siktir git hayatımdan bidahada girme! Sana bu bir uyarı!"
Şeyma:
"Bay bay tatlim bay bay. Kizlar bu arada ben bu son iki derse katlanamayacağım kaciyorum baye"
Bizde buketle derse girdik. Yan yana oturduk ders çok sıkıcıydı. Dersin ortalarında sınıfa biri geldi yeniymiş.adı yiğitmiş sonunda ders bitti. BUKET:
"kanka gel şu yeni gelen çocukla tanışalım"
"kanka seyma trip atmasin sonra bensiz biriyle tanismayin diyodu ya"
Buket:
"Boşver sen onu o zaten her zaman trip atar  hadi gel tanışalım belki ayak işlerimizi bu çocuğa yaptırırız."
"Peki :) "
"Merhaba ben berfin arkadaşımda buket tanışmak ister misin?"
Yiğit:
"Bende yiğit. Sizin adınızı duymuştum okulda size karşı gelen yokmuş. Açıkçası sizin kankaniz olmayı çok isterdim."
Buket:
"Bizde çok isteriz ama bisey soracam sen adam deşebiliyor musun?"
Yiğit:
"Ne anlamadim"
"Boşver sen buketi yiğit bazen saçmalarda : D tamam o zaman kankayiz.Bu arada biz bukete kısaca kedi kesen diyoruz ama o kediden çok insan kesiyo"
Yiğit:
" ben sizi anladım gibi siz benle baska adamlari öldürmek için mi kanka oldunuz?"
"Hayır,yanlış anlama ama eğer bizle kanka olacaksan boyle işlerede alışık olman lazım ufaktan ufaktan ipucu veriyoz anladin mı? ;)"
"Mesajınızı aldım ;)"
Sonunda okul bitti kurtulduk bu öğlen buket ben şeyma ve yiğit bulusacaktik. Azra operasyonu planını yiğit hazırlayacaktı (üstün zekâmız)(!) . Bu buluşma için siyah pantolonumu üstüne beyaz kazağımı onun üstünede yeşil ceketimi giyecektim. Yola çıktım verdikleri adrese geldim. Bizim tayfa toplanmıştı. Ama buket ve şeyma tartışıyorlardı.
"Noluyo burda buket? Şeyma?"
Buket:
"Şeyma bize trip atıyo ondan izinsiz neden yiğiti tayfaya aldığımız için"
"Şeyma lütfen ARTIK böyle boktan konular yüZünden bize trip atma insan bi yerden sonra bıkıyor."
Şeyma:"İYİ"
Şeyma bizden ayrıldı başka yere doğru gidiyordu. Umrumuzda değildi çünkü 2 gün sonra tekrar barışacaktık onun yüzünden zaten moralimizde bozuldu. Yiğitte dayanamayıp evine gitti. buketle ben tek kalmıştık.
Buket:
"Kanka napalim şimdi tek biz kaldık"
"Gel şurdaki kafeye gidelim. Otururuz hem kafa dinleriz. Kimseyi çekecek durumda değilim. Şu hastaneyede sonra gidelim öğrenelim annem ve babamı nereye gömmüşler. DAYİMLAR merak ediyor da."
"Tamam kanka gideriz"
Kafede oturduk siparişleri verdik.Buket:
"Kanka karşıdaki çocuğa bak! :o taş"
"Ben onu tanıyorum o Uras hatta seni seviyomuş bana söyledi bukete söyle diye ama ben takmazsın diye sö" cümlemi tamamlamadan buket bana bağırmaya başladı " böyle bi çocuk beni seviyo ve sen bana söylemiyorsun ben bunu takmamda kimi takarım ya oha numarası varmı sende?"
"Evet var dur mesaj atayim ayni kafedeyiz diye gel kendin söyle sevdiğini"
Uras'a Mesajı attim. Uras buraya doğru gelmeye başladı buketi ter bastı. Geldi oturdu yanımıza nefes aldırmadan "buket ben seni seviyorum biraz zaman ver bize birbirimizi tanıyalım lütfen ben sana çok pis aşık oldum."
Buket:
"Tamam tanışabiliriz."
"O zaman ben daha gideyim size iyi eğlenceler görüşürz Uras görüşürüz Buket :)"
Bende artık tek başıma giderim hastaneye. Dayımlar annem ve babamın cesedinin ne olduğunu çok merak ediyorlarmış mış mış mış sizene lan BENİM anne babam. siz niye merak ediyosunuz belki hastanede kaldi cesedler sizene . Ben 3 ay deliler hastanesinde yattım 3 ay deli gibi davrandılar bana onlar ama beni takan yok oh ne ala memleket! Adaletinizi SEVEYİM..
Artık hastaneye geldim bu lanet olası yere hic girmek istemiyordum. ama mecburdum :(
Mezarlarının nerde olduklarını öğrendim. Telefonum çaldı buketim arıyordu (telefonumda Kedi Kesen<3 :* diye kayıtlı) "efendim kanka noldu"
Buket:
" Kanka gel beni al burdan vee birdee 2 gün sonra Urasin doğum günüymüş. Ona sürpriz bir parti hazırlamalıyız."
"Tamam kanka hazırlarız. Geliyorum seni almaya."
Uzun uzun yürüdükten sonra buketin yanına geldim " Şimdi nereye gidelim kanka"
" gel seymaya gidelim özür dileyek "
Seymanin evine gittik. "Seyma kanka çok özür dileriz senden habersiz aldık ama ayak işlerimizi yaptirmak iciin lutfen bariss"
"Ben sizle hic küsebilirmiyim?"
"Tamam o zaman baristiik. Biz daha eve gitmeliyiz yani ben dayima bukette eve .görüşürüz."
Yürüdük buketle ayrılma zamanı geldi. Uzaktan bir adam buraya doğru koşuyordu. Buket:
"Kanka geride dur"
Adamın elinde bıçak bizi sıkıştıriyordu. Bıçağı bacağıma saplamıştı. Buket cebinden bıçağı çıkardı adamın kalbine batırdı. Simdi napacaktık. Bacağım çok ağrıyordu...
Yeni bölümü yakında yazacağım insallah begenmissinizduur. Vote yapmayı unutmayınız..

İntikamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin