"Rüya müdür seni çağırıyor."dedi Mine.
"Tamam mine kalktım"diye seslendim yatağımdan isteksiz bir şekilde kalkarken.Icimden niye müdür beni çağırıyor?Acaba önemli bir sorun mu var?diye geçirdim.
Sonrada kendime"Salak mısın kızım koskoca müdür senden yardım mı istiyecek diye geçirdim.Dolabımdan çok sevdiğim siyah taytımı ve üstünde kedicik olan beyaz bir omuzu açık bluzumu alip lavaboya gittim.Üstümü giyinip, dişimi fırçaladım ve saçlarımı taradım.Daha fazla oyalanmamak için yatakhaneden çıktım. Hızlı adımlar atıyordum.Kalbim de öyleydi.Koskoca yetimhane müdürü bu boru değil.
Yavaşça kapıyı tıklayarak içeriye girdim.
Bir kadın ve adam müdürle oturup kahve içiyordu.
Yetimhane Müdürü
"Hoşgeldin Rüya'cım"
Rüya'CIM mı ? "CIM"
Müdür soğuk bir kadındı ve bana Rüya'CIM diye hitap etmesi bu işin altında bir yaban domuzu olduğunu düşündürdü.Ve devam etti sevgili MÜDÜRCÜM...
"Gel Rüya biraz konuşalım."
Dedi ve gidip boş olan sandalyeye oturdum.
Kadın:
-Merhaba,seninle biraz konuşmamız lazım.""Buyrun dinliyorum."dedim kadına aslında bu kadar kibar değilimdir.Hatta öküz bile olabilirim bir kadın olarak.
"Biz...."
"Evet,siz..."
"Biz seni evlatlık almak istiyoruz"
Ne?Bu kadın çıldırmış mı?Ne dediğini bilmiyor sanırım diye içimden geçirirken müdürün bana ciddi bir tavirla baktığini gördüm.
Bana fikrimi sormamıştı bile..
Bu kadar önemsizdim.
Kimin yanında yaşayacağına kendi karar veremeyecek kadar önemsiz.
Kapıdan nasil çıktım? Hıç bir fikrim yok.
Tek hatırladığım seneler önce yetimhaneye geldiğimde aşık olduğum ve senelerdir sevgilim olan Aras'ımın peşimden koşmasıydı.Koşuyordu.Çünkü beni ilk defa ağlarken görüyordu.
Yetimhanenin iki sokak ötesinde bir deniz kenarı vardı.Ne zaman Aras'la canımız sıkkın olduğunda buraya gelirdik.
Birlikte oturduğumuz banka oturdum.Ama etrafima bakinca Aras'ı göremedim.
Nasıl koştuysam artık?!?
Ağliyorum.Hala...
"Rüya'm her yerde seni aradım.Neden ağliyorsun?Anlat bana"
Demesine rağmen konuşamıyordum.
"Aras.."
"Seni seviyorum unutma"
"Aras..Şeyy.."
"Evet""Beni evlatlık alıyorlar"
Uyandım alarmın o sinir bozucu sesiyle.Dün olanlar çok kötüydü.Bugün beni almaya gelicekler Ailem AILEM....
Kalktım yataktan.Dün Aras'la ayrılmamız yüzünden ağlayarak uyumuştum.
Siyah bir pantolon ve toz pembe bir tişört aldim dolaptan.Lavaboya gittim.Göz altlarım şişmişti ağlamaktan olsa gerek..
Klasik Rüya olarak saçimi tarayip dişlerimi fırçalayıp çıktım.
Bütün yetimhane kızları dün yaşadiklarimi öğrenmişlerdi.
Ailem beni almak için kapida bekliyordu.Dünden meraklılarmış kendileri kargalar kahvalti yapmadan gelmişler.
Kapiya yöneldim ki vedalaşmalari sevmem.Sırra kadem basarak gidicektim.
Kapıya yöneldim.Dışarıya attım adımımı.Zengin ailem oldu.ZENGIN..
Şöförleri açtı bana kapıyı.
Tam o sırada arkamda Aras'ı gördüm.Üzgündü ayriliyorduk normaldi bu...Ben kaçarak gidicektim.Oysaki arkamda Aras,Mine,Defne,Aslı,Sude,Selim,Mert,Emre,Burak
Bana bakıyordu.Son kez bakıyomuş gibi.. Araba ilerlerken koltukta arkami dönüp onlari seyrettim.
Beğendiyseniz vote'layin.
Multideki kız esas kız Rüya Çıtır.
Yorumlarinizi bekliyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"SON BULMAYAN BIR RÜYA GIBI"
ChickLitMerhaba :) Bu benim ilk kitabım olucak.Bu kitapta bir yetimhanede büyüyüp 16 yasina gelmiş ancak bazı olaylar yüzünden yetimhaneden alinan kiz çocuğu terketmek zorunda kaliyor.Tabi bunlarin arkadaslarini da unutmamak lazim. RAFAEL DESIMON ANDREA RU...