V obchode som nakúpila zeleninu na šalát. Kúpila som si ešte Arizonu, milujem ju.
Domov som prišla asi o pol 11. Toto raňajky asi nebudú. No nič. Vydala som sa smer kuchyňa.
Šalát som mala pripravený za 20 minút. Sadla som si na barovú stoličku a v tom mi zapípal mobil.
Bolo to nejaké číslo: Ahoj. Som rád že som ťa spoznal. Máš dneska ešte čas? -Jack
Hneď som si jeho číslo uložila.
Ja: Ahoj. Aj ja som rada. Áno mám čas. Keď chceš príd ku mne.On: Dobre. Môže ísť so mnou aj pár kamarátov?
Ja: Áno kľudne.
On: Tak okolo 2 som u teba. Zatiaľ ahoj.
Ešte som mu poslala adresu a išla som sa chystať. Šalát som zjedla popri písaní Jackovi.
Išla som do izby a zapla som si hudbu na notebooku. Ani neviem čo to bolo. Otvorila som šatník a vybrala som si kraťasy, tielko a obyčajný čierny svetrík bez zapínania. Vošla som do kúpeľne a rozčesala som si svoje hnedé vlasy a spravila som si drdol. Keď som vyšla z izby tak som zistila, že Jane nieje doma. Išla som ku chladničke a našla som tam papierik, kde bolo písané, že išla na služobnú cestu do Dublinu a bude tam 5 dní. Fajn som sama doma skoro celý týždeň. Sú prázdniny tak som zvedavá čo podniknem.
Chystala som čipsy a iné veci na stôl, ked v tom niekto zazvonil na zvonček. Išla som otvoriť a uvidela som asi 8,9,10 chlapcov. Čo? že pár kamarátov? No ok.
,,Ahoj" pozdravila som sa mu s úsmevom a už sa tlačili tí chalani do domu. ,,no ok tak.. poďte ďalej" zasmiala som sa.
,,Ahoj" usmial sa na mňa Jack. No urobil to čo som nečakala. Objal ma. Objatie som mu opätovala.,,Povedal si, že pozveš pár kamarátov" ukázala som na tých, ktorý sa tlačili jedlom.
,,No veď aj som tak spravil"
,,Mimochodom... Toto je Jack Johnson" ukázal na malého blond chalana s bielou šiltovkou.
,,Taylor Caniff" Mal hnedé vlasy a sedel na našom bare.
,,Shawn Mendes, ten najkrajší z Magcon skupiny" No neviem neviem Jack. Zasmiala som sa a asi si to aj všimol, pretože sa začal červenať.
,,Nash Grier" Chalan s trošku dlhšími vlasmi a modrými očami.
,,Matthew Espinosa, náš dinosaurus" pozrel na nás Matt.
,,agrjsbsosfhdbd" vydal zo seba čudné zvuky.
,,Cameron Dallas" chalan tancoval na stoličke. No nie dlho lebo spadol a aj s nejakým aziatom.
,,Carter Reynolds" už viem kto je ten chalan, ktorý sa lepil na Camerona? Áno tak sa volá. Tých mien je moc.
,,Hayes Grier, najmladší zo skupiny" zakýval mi chalan, mladšia kópia Nasha.
,,Aaron Carpenter" Chalan ležal na zemi a robil sa, že robí anjela v snehu.
,,HEJ CHALANI!" zakričal tak, že som až nadskočila. Zasmial sa na mne. Zamračila som sa.
,,Toto je Ashley Cost" predstavil ma a chalani sa na mňa pozreli.
,,Ale skôr Ash" usmiala som sa na nich. Všetci ma naraz pozdravili.
,,Máte tu niekde záchod?" spýtal sa Nash.
,,Nie my chodíme na potrebu do drezu" Jack sa zasmial.
,,na poschodí 3 dvere vľavo" išli za ním ešte 3 ďalší chalani.
YOU ARE READING
New life with Magcon boys
FanfictionAshley Cost, 17 ročné dievča ktoré muselo žiť so svojimi rodičmi aj proti jej vôli. Minnesota. Dosť známy názov pre toto dievča. Tam sa všetko začalo. Týranie. Rodičov mala rada, teda až pokiaľ neukázali čoho sú zač a ako sa k nej začali správať...