,,Budu váš učitel''

39 1 0
                                    

........SNAŽÍM SE VYMÝŠLET CO NEJLÉPE VÍM ŽE SI TO MOC LIDÍ NEČTE ,ALE BAVÍ MĚ TO TAK SNAD VÁM NEBUDE VADIT DALŠÍ KAPITOLA :)

................. ,,Bože můj co to kurňa bylo???Zmateně jsem se koukla na Irona a Pak na trenéra.

Celý trénink k tomu nikdo nic neřekl.Když jsme se chystali odejít trenér nás zavolal.

,,Sab,Irone a Fredy vy tu zůstaňte''.Radči jsme se na nic neptali a poslechly.

,,O tomhle nikomu nesmíte říct je vám to jasný?!!! . Takhle neřval ani když jsme hrály zápas.

A-a-ano. Iron z něj měl vždycky velkej respekt. :).

,,Dobře teď se vám to pokusím vysvětlit''. Jeho hlas byl už opoznání klidnější.

,,Vaše aury se střetli a to způsobilo tu vaši strašnou bolest,vzhledem k tomu,že to bylo až tak strašné budou vaše síly obzvláště silné.Jste ještě malý tak,že neumíte svoji moc úplně ovládat a potřebujete někoho kdo vám s tím pomůže.

,,Vy by jste nám pomohl?''. Iron se zeptal se strachem v hlase. ,,No možná bych vám mohl pomoci ,ale jen pokud vy sami budete chtít.'' ,,Jasně ,že chceme bylo by to od vás moc laskavé.''

,,Dobře tedy budu váš učitel''. ,,Dneska už je dost pozdě,začne s tím ve středu do té doby se moc nenamáhejte

...... u Sab doma...

Sab přemýšlela v posteli o všech těch věcích co se stalo....

,,Ta nehoda co jsem mi stala byla to náhoda nebo nebyla? Jsem opravdu vyvolená vše se mělo stát? Vlastně díky to jsem se začala bavit s Ironem.

Sab pořád přemýšlela a přemýšlela až nakonec............................. Chrrrrrrrr,Chrrrrr........





ExceptionalKde žijí příběhy. Začni objevovat