Kajetan przed byciem cool

204 17 5
                                    


Nie zawsze byłem taki przystojny tak jak teraz zmieniłem się na lepsze dzięki wielu operacjom plastycznym.

Od zawsze nie podobał mi się mój wygląd wiec postanowiłem to zmienić.

W wieku 8 lat kazałem swoim rodzicom żeby dali mi kasę, a oni byli bardzo bogaci wiec dawali mi wszystko co chciałem nawet wielką sumę kasy.

Kochałem bardzo ich kasę!

Tego samego dnia jeszcze umówiłem się na wizytę do klinki ,w której robiono zabiegi upiększające.

27 lutego czyli za równo tydzień będę najprzystojniejszym mężczyznom na świecie.

Wyznaczony dzień nadszedł bardzo szybko.

Nie denerwowałem się zabiegiem bo wiedziałem że wszystko musi się udać i udało.

Musiałem kilka dni po operacji zostać w szpitalu swój nowy wygląd będę mógł zobaczyć za 2 dni, nie mogę się doczekać.

To już dziś będę wiedział jak wyglądam.

Specjalista zdejmuje bandaże i podaje mi lustro jestem bardzo pozytywnie zaskoczony swoją twarzą , cieszę się i skaczę jak małe dziecko całuję lekarza i wybiegam ze szpitala.

Dzwonię do pewnego człowieka, który zmieni mi imię i nazwisko od urodzenia nazywam się Kajetan Kaszanka bardzo nie podoba mi się wiec zmienię je na: Janek Janeczeko.

Super teraz to się fajnie nazywam!

Muszę pokazać całemu światu jak wyglądam zakładam facebooka i wrzucam swoje zdjęcie.

Pełno komentarzy typu:" Jaki ty jesteś przystojny będziesz moim chłopakiem?" bardzo się cieszę z nich.

Będę od teraz naprawdę żyć!






Janek to jaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz