Cześć ziomy jestem Janek mam 19 lat.
Nie jestem zwykłym chłopakiem każdy powie tobie to!
Jam jest najlepszy, najprzystojnieszy boy na całym tym świecie każdy mnie chce niezależnie od płci.
Jestem wyluzowany kolo który kocha imprezować na całego!
Miałem już setki dziewczyn każda znudziła mi się po zaledwie 2 godzinach bycia razem, najdłużej chodziłem z Kasią bo aż 3 godziny to mój rekord!
Nie mam pasji bo po co mi one?
Od niedawna zaczynają podobać mi się też chłopcy są oni tacy boscy!
Nie chodziłem jeszcze z żadnym ale już niedługo poderwę jakiegoś przystojniaka!
Powinien kończyć technikum albo liceum a ja siedzę dalej w podstawówce ale mam to gdzieś edukacja jest do dupy!
Czerpię radość z życia codziennie chodzę na imprezy i wyrywam tysiące dziewczyn.
Moje 18 urodziny spędziłem na balandze na której całowałem koleżankę mojej matki.
Tak ,wiem powiedziecie że jestem dziwny bo całowałem starą babę ale ja mogę całować wszystko co się rusza!
Od 9 roku życia palę i nigdy nie przestanę tego robić, to jest wspaniałe uczucie przy nim odprężasz się.
Na każdej imprezie na której jestem wypijam przynajmniej 1 wódkę i potem tańcuje do białego rana.
Próbowałem już wiele rzeczy jedną z których nie robiłem jest branie narkotyków ale to się już niedługo zmieni bo w życiu trzeba wszystkiego choć raz spróbować!
Mam wiele tatuaży na prawej ręce mam napis "LUZ W DUPIE" kocham te słowa mówią o tym jaki jestem i jacy ludzie powinni być!
Na plecach mam rysunek siebie zawsze rano patrzę na to z uwielbieniem.
Chcę być cały w tatuażach!
Moje życie jest wspaniałe ale może być jeszcze lepsze i zapewniam was że będzie!
Powiem mam jedno ludzie miejcie LUZ W DUPIE bo to jest najważniejsze w życiu tego się trzymajcie!
CZYTASZ
Janek to ja
Roman pour AdolescentsMoje imię to Janek. Mam 19 lat. Nie mam pasji. Jestem dość głupi, ale to nie jest ważne w życiu! Palę , piję robię wszystko na co mam ochotę!