Multimedyada Kağan var. Yorumlarınızı bekliyorum.
Bugün okul gezisi için hazırlanıyordum. peri bacaları uçan balonlar... Çok güzel bir gezi olacaktı.Kapadokyaya gidecektik , Savaşların da okulu katılacaktı.Üstün uğraşlar sonucunda onu ve babasını ikna edebilmiştim biraz kafa dağıtmaya ihtiyacı vardı
Bavulumu hazırladıktan sonra babam arabaya yerleştirdi, yoldan geçerken Burçağı da aldık okula gittik. Herkes gelmişti ,ekip tamamlanınca yola çıktık çok eğlenceli bir yolculuk geçiriyorduk müzik son ses , gırgır şamata gırlaydı . Burçak ise cam kenarına geçmiş uyuyordu. Camdan gelen güneş yüzünü yakmıştı ama hiç aldırmadan uyumakta devam ediyordu.Ben de ondan bir tepki gelmeyince perdesini çektim, artık daha rahat uyuyacaktı....
Bu eğlenceli yolculuk son bulduğunda ilk durağımıza gelmiştik. Burçağı hadi sabah oldu uyanda balığa gidelim güzellik deyip yanağından bir makas aldım. Burçak gözlerini ovuşturarak kalktı .Güzel bir restorana gelmiştik. Diğer okullar da gelince Burçak la bir masaya oturduk .sipariş verdik. Savaşı da görünce ekibimiz tamamlandı. Yemekte Burçağın dikkatli bir şekilde bir masaya baktığını gördüm kafami çevirdiğimde kırmızı gömlekli bir oğlana baktığını farkettim . Savaş kahkaha atarak oo Burçak hanım noluyo bizim kağanı mı kesiyosun analatta bilelim? dediğinde onunda benim gibi farketmiş olduğunu anladım dahası tanıyor olmasınıda da bir o kadar da şaşırdım.Benden önce davranan Burçak gözlerini irleştirerek yoksa tanıyor musun?dediğinde Savaştan edindiğimiz bilgilere göre Kağan ,Savaşların okulunda ,bizimle yaşıt, sarışın ,kahverengi gözlü ,sevgilisi olmayan tam Burçak lık bir taş. babasının işi nedeniyle Savaşların okularına gelmiş ve bundan sonra (hep ) buradalarmış.
Anonsun yapılmasıyla masadan kalkıp tekrar yola çıktık bu sefer otele gelmiştik .Burçak la odamıza yerleştik. İki kişi kalıyorduk 5 yıldızlı, ferah ,büyük bir oteldi. Akşam yemeğini yemek için hazırlanırken kapımız çaldı .açtığımda sırıtan savaşla karşılaştım.Burçak
"Kimmiş gelen tatlım" dediğinde ,
" Şebek savaş " dedim ve Burçağı aynanın karşısından zorla çekeleyerek dışarı attım. Ve kapımızı kilitledikten sonra hemen aşağıya indik. Açık büfeden tatlılara saldırdık.
Savaşa okulda olan olaydan bahsettiğimde sinirlenerek
"Nasıl böyle bişey yaparlar senin gibi bir öğrenciye ! İnanamıyorum."deyip elini yumruk yaparak Selinin neden böyle bir şey yaptığını sorunca , o gün den sonra selini görmediğimi söyledim....
Güzel bir sohbetten sonra uykumun geldiğini söyleyerek Burçak la savaşı lobi de bıraktım.çok yorgundum.hemen uykuya gözlerimi teslim ettim.
Sabah neşeyle uyandığımda Burçağın hâlâ uyuduğunu görünce ellerimi ıslatarak uyandırmaya çalıştım.Müziğide son ses açmıştım.
"Uyan Burçakkkk hadii .Bak o gördüğümüz yakışıklı çocuk kapıda seni soruyo içeri davet etmeye gidiyorum." dememle
"Hani nerde , dur beklesin, şu tipimi düzeltiyim. Aaa benim sarı elbisem nerde! " diye odanın içinde telaşla dolaşmaya başlayınca büyük bir kahkaha patlattım ve
"Tamam dur Burçak çocuk yok, demekki seni bir daha böyle uyandırmak gerekecek."
"Yaa off çok gıcıksın, nasıl uyandım sen biliyor musun !
" evet uykucu biliyorum,elin ayağın dolaştı, seni çok etkilemişe benziyo eğer bu kadar çok hoşlandıysan sana ayarlamaya çalışalım. Nedersin.;-) "
sözlerime , yanaklarımdan öperek
" hadi inşallah" dedi.
Ben de gülümseyerek duşa gittim. Yaklaşık 1 saate kadar hazırlanıp ,kahvaltıyı yaptıktan sonra uçan balonlara bindik. Bu sırada Burçağa beğendiği çocuğu ayarlamaya çalışıyorduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Madame Geveze
Teen FictionSıradan bir hayat..Lise ,arkadaşlar.Dersler,ve bir anda değişen yaşam tarzı..Defne'nin hayatını merak ediyorsanız . Geveze kızımıza bi göz atmanızı şiddetle öneririm.Defne nereden bile bilirdi ki hiç olmadık bir zamanda hayatının altüst olacağını...