Daha Ne İster Bu Kalp

14 1 0
                                    

Sabah Burçağı erkenden uyandırmak istemiyordum ama meraktan çatlayacaktım, neler olmuştu.çok merak ediyordum.zaten dün geç geldiği için bir şey soramadım.Sesli bir şekilde Aaa yeter ama diyip Burçağı gürültülü bir şekilde uyandırmaya çalıştım...İlk başta kalkmasada sonunda başarmıştım.Esneyerek uyanmaya çalıştı.Mahmurlu gözlerini ovuşturarak günaydın benim tatlı gevezem. Dediğinde E hadi ama meraktan öldürecek misin beni ! Dediğimde o güzel gülümsemesi ile başladı anlatmaya. tüm olanları anlattığında çok şaşırarak "vay be görüyor musun kağanı demek o da senden hoşlanıyormuş ,senin adına çoookkk sevindim, umarım mutluluğun daim olur " dedikten sonra kocaman sarıldım"

O da sıcacık , sarılınca ne kadar mutlu olduğunu anladım,mutluluğu gözlerinden okunuyordu.O mutlu olmayı hakeden muhteşem bir kızdı.Kağan değerini bilmezse elimden çekeceği vardı.

Mutlu dakikalarımızı bozan kapı sesiyle birbirimizden ayrılarak kapıya baktım.Savaş meraklı bakışlarıyla bana bakarken içeri davet ettim, E haliyle o da merak ediyordu dün olanları. Onada özet geçtikten sonra ,gezimizin son günü için hazırlanıp çıktık. Bugün peri bacalarına gitmiştik,sona en güzelini bırakmıştık,muhteşemdi ama Burçak için daha güzeldi bütüüün gün sevgilisiyle vakit geçirmişti .Banada Savaş kalmıştı.Allah'tan o vardı.yoksa bütün gün ne yapardım.

Günün sonuna geldik, yarın dönecektik.Hem benim hem arkadaşlarım için unutulmaz bir gezi olmuştu .

.......

Eve geldiğimde çok yorulmuştum duş alıp pembe pijamalarımı giyip yumuşacık pantiflerimi ayağıma geçirdim. Odama gidip yatağa gömüldüm.

Çalan telefon sesiyle uyandım. Kimin aradığına bakmak için doğruldugumda uzun zamandır görüşmediğim en yakın ilk okul arkadaşım canımın içi Feyzoşumun aradığını görünce sevinçle kulağıma götürdüm.

-"N'pyosun Hayırsız kaç aydır görüşemiyoruz. Hadi hazırlan seni alıyımda bu günü birlikte geçirelim " dediğinde , bir çoçuk mutluluğuyla ellerimi çırparak,

"Tamam bitanecik aşkım.1 saate hazırım.Görüşürüz,yanaklarından sulu sulu öptüm ,baayy." telefonu kapatıp ,hemen bir duş aldım,saçlarıma tatlı bukleler kondurduktan sonra en sevdiğim deniz mavisi askılı simetrik kesimi,hoş detayları olan elbisemi giydim,hafif bir makyaj ve altına topuklularımı geçirdiğimde hazırdım.

Kapının açıldığını duyduğumda koşarak aşağı indim. Feyza her zamanki şıklığındaydı.Yeşil üzerine tam oturan çok şık bir elbise ve kombinini tamamlayan ayakkabı ,çantası ve abartıdan uzak kadınsı makyajıyla muhteşem görünüyordu.

-"Oooo feyzacığım her zamanki gibi gözlerimi kamaştıriyorsun"

-"Sen de eski günleri aratmayan ,tatlılık ve güzellikte görünüyorsun. Yine bütün ilgiyi üzerine toplayacaksın. " dediğinde

Tebessüm ederek

-" hadi çıkalım güzellik"

-"Tamamdır bitanem, "

-"Eee nereye gidiyoruz ,bakalım "

-"Sürpriz söylemem"

-"Eh hadi öyle olsun"

Yarım saat sonra canlı müzik yapan hoş bir yere gelmiştik. Bi arkadaşının mekanıymış. Ama çok güzel bir yerdi. Hakkını yemeyim.😃

Çok güzeldi ;
Feyzayla çılgınlar gibi dans ettik,çok eğlendik,bütün kurtlarımızı döktük 😂😂. Akşamda sağolsun Feyzoşumun "yakışıklı"arkadaşı bizi eve bıraktı. Sonrasında ne mi oldu ilk iş yatağa koşmak oldu😁...

Kağan'dan
Burçak o gün gördüğüm güzeller güzeli gizemli prensesim. Onunla karşılaşmayı hep umut etmiştim.Orada ilk gördüğümde kalbim duracak sandım o kadar hızlanmıştı ki donakalmıştım,sanki beni oraya yapıştırmışlardı gözlerimi kırpmadan bakakalmıştım ama beni bu transtan uyandıran Pislik Ali'nin prensesimin narin bileklerini sıkıca tutup çekistirmesiydi. Hemen toparlanıp o pislige gününü göstermem gerekiyordu . Öfkeyle Ali'nin üzerine nasıl atladim tam hatırlamıyorum ama öfkeden gözüm dönmüştü . O pisliğe gününü göstermiştim. Sıra prensesimin nasıl olduğuna gelmişti onun için endişeliydim bileğini tutuyordu . Buz koymayı onerdim ilk önce oysaki bana kalsa hastaneye götürürdüm de Allah tan iyiymiş serin sular serpti gönlüme. Dualarım kabul olmuştu benden mutlusu yoktu. Onu görmekle de kalmamış tanışıp sevgili olmuştuk, benimkisi ilk görüşte aşktı. O günden sonra unutamamıştım onu. Aklımda kalbimde sadece o vardı. Yurt dışındayken birçok kız gelip geçmişti ama hiçbiri onun yerini tutmamıştı. Artık sadece prensesim var hiç kimseye yer yok bu kalpte. Onu kaybetmemek için elimden gelenin de fazlasını yapacaktım. O da beni seviyor ya daha ne ister bu kalp...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Madame GevezeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin