When I Look At You

347 5 1
                                    

Deschide asta : http://www.youtube.com/watch?v=gdzJ9wyV3QU .

Viața?Ar trebui să însemne multe, dar pentru mine, e ceva ce nu pot exprima reala , parte a lucrurilor. Acum, stât și gândindu-mă, cum eu , tocmai eu , am ajuns aici . Să fiu la capăt de drum... Luându-mi rămas bun, de la o persoană , pe care nu o vroiam în viața mea... Acum? Capătul puterilor, viața , asta e atât de tristă. Într-o vară să te sfâși în bucăți .

Ar trebui , să încep, cu începutul ... Prima zi de vară...

Stând în mașină , uitându-mă la zona diferită... După ce am hotărât că nu vreau să merg la Julliard, mama a hotărât ca pe mine și fratele meu să ne trimită , la tata ... În Tybee Island din Georgia, un oraășel, care pe mine nu mă impresionează ... Nu văd nimic fumos la el , sau ar trebui ? După divorțul părințiilor, tot ce pot să spun e că nu vreau să discut cu ei , nu vreau să accept, faptul că tata ne-a părăsit... Deși Jonah, fratele meu mai mic, e destul de încântat să meargă la el,eu nu pot suporta acest gând, că o vară întrebagă voi stau cu el.

Nici hainele de pe mine nu exprimă fericire [http://www.polyvore.com/cgi/set?id=77234469 ] .

Tăcerea a fost rupăt de fratele meu care îi pusese o întrebare destul de tâmpită mamei, ce face el de obicei.

Jonah:Cât mai avem? 

Mama:Imediat, ajugem. L-a liniștit ea.

În 10 minute, eram deja la casa lui din lemn. O casă , destul de veche de pe plajă . Stăteam lângă mașină plictisită, nevroind să înaintez. Când Jonah, l-a văzut pe tata, i-a sărit în brațe. Tata zâmbi, chiar iau căzut lacrmimi pe obraji.

Mama:Cezii de ce nu vi ? A întrebat ea uitându-se la mine cât de abătută sunt.

Eu:Hmm, bine. M-am aproiat de cările casei, apoi am înaintat cu bagajul. Tata vru-se să mă îmbrățișese, dar eu l-am refuzat. Fața lui se întuneca-se. Nu mai era nimic, cum era înainte.

Tata:Kim, mulțumesc că i-ai adus. A spus el îmbrățișând-o pe mama.

Mama:Nu ai pentru ce Steve. A spus ea îmbrățișându-l pe Jonah. Mama plecă după cânteva ore. Mi-am despachetat bagajele, într-o cameră, în care eu și Jonah dormeam. 

Jonah:Ăsta e patul meu . A spus el trântindu-se în patul pufos.

Eu:Tu chiar , vrei să continui?Să uiți ? Am spus eu arajându-mi lucrurile.

Jonah:E tata. Nu știu , ce crezi tu , dar eu îl iubesc, iar dacă nu îți convine poți să pleci acasă. A spus el strigând la mine.

Eu:Ști ce, nu am chef să te suport pe tine, o vară întreagă. Bine? Am plecat. Am spus intrând în baie pentru a mă schimba.

M-am schimbat așa : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=77235133 . Apoi am ieșit din casă grăbită. Tata cu Jonah, luau masa. 

Tata:Cezi nu vrei să mănânci ? A întrebat el cu o farfurie în mână.

Eu:Nu. Apoi am ieșit de pe terasă și m-am îndreptat spre plajă

When I Look At YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum