3 :o3

107 8 3
                                    

Așa zisul tip se uita ciudat la mine, eu eram îngrozită , trebuia să îl cunosc? Adică , cine naiba se crede? El rupe tăcerea sau șocul .

Harry: Eu nu te cred, hai să verificăm pe twitter. Fac pariu că mi-ai dat follow . 

Eu: Okey , pariu pe 5 dolari . 

Harry : S-a făcut.

El își scoase telefonul , apoi îmi ceruse adresa de twitter. I-am dat-o , apoi a verificat dacă i-am dat follow . El se uita lung la telefon , apoi scoase din buzunar 5 dolari .

Eu : Mersi , te-am pupat! Apoi am plecat de acolo lăsându-l cu ochii în soare. El veni după mine și Blaze. M-am întors brusc, deoarece simțeam că cineva e în spatele nostru .

Harry : Nu vi la o cafea? 

Eu: Nu , ești cam disperat, zic !

Harry : Și tu ești căpoasă .

Eu: Mi s-a mai spus .

Am plecat de acolo cu Blaze, care era șocată . Am lovit-o , apoi am întrebat-o ce naiba are.

Blaze: E Harry din One Directionn. 

Eu: Da , ce drăcie e asta? Tot aud, One Direction , da nu înțăleg ce e . I-am replicat confuză . Atunci Blaze își scoase ipadul și îmi puse o piesă de la ei . Mă uitam lung la ea, puțin șocată .

M-am întors acasă și am căutat mai multe despre One Direction. Am ascultat câteva piese, care erau așa și așa . Nu era stilul meu . După am intrat pe twitter, iar Harry îmi dădu-se follow. Eu nu i-am dat înapoi . Îmi scrise un tweet : De ce nu dai înapoi ? Atunci mii suteeee de fane au început să mă înjure. Mi-am închis contul , apoi m-am așezat în pat și am adormit .

Următoarea zi , a trebuit să merg cu Jonah , la orele lui de pian , m-am îmbrăcat așa:http://www.polyvore.com/cgi/set?id=77604452 , apoi am plecat spre profesorul său .

Eu: Auzi, da tu de când faci ore de pian ? 

Jonah : De acum . Tata a auzit , că e un tip pe aici , care știe cânta. Iar acum că tu nu vrei să mă ajuți . Am spus să încerc cât de el în oraș . 

Eu: Ahaa... 

Am mers într-o casă mare, albă . Am bătut la ușă , apoi ne-a deschis o femeie destul de bătrână . Ne-a invitat înăuntru , apoi ne-a rugat să așteptăm în salon. M-am așezat fără să spun nimic pe acel fotoliu , așteptând să apară profesorul .

După 20 de minute de așteptare în care mi-a amorțit poponețul . Profesorul își făcuse apariția. Mă uitam lung la el , el la mine, iar Jonah la noi . Nu îmi venea să cred că era Harry . 

Eu:Jonah, spune-mi că ăsta nu e profesorul tău . 

Jonah : Ba da e. Jonah merse la el fericit, iar eu am rămas puțin nehotărâtă pe loc . Ne-a chemat într-o cameră unde era un pian uriaș . Mă uitam la Jonah , care se tot străduia să cânte . M-am enervat și i-am dat pe ambii la o parte. Am început să cânt, singura partitură care mi-o mai aminteam.

Simțeam că plutesc, creedam că am să zbor. Eram nimic nu mai era în jurul meu , doar eu și pianul . După ce am terminat Jonah se uita la mine mirat, iar Harry fascinat.

Harry : Ai cântat Yiruma - River Flows In You? E chiar grea.

Nu am mai spus nimic , doar am fugit pe ușa uriașă . Lacrimile îmi cuprinseseră fața. Nu vroiam să cânt, dar nu asta era problema, problema e că m-am simțit bine...

Am mers înapoi ca să îl iau pe Jonah , dar cineva m-a anunțat că a plecat cu profesorul de pian . Am mers repede acasă , unde l-am văzut pe scări cu Harry . I-am ocolit și am intrat în casă . M-am dus direct la tata, apoi l-am îmbrățișat. El uimit nu știa ce să facă . M-a strâns în brațe puternic , apoi m-a întrebat ce s-a întâmplat, deoarece rânjeam prea mult.

Eu: Am cântat...

Tata: Asta e minunat, cum te-ai simțit? A întrebat uimit.

Eu: Bine... Am spus cu o voce tremurată . Atunci el m-a îmbrățișat cum nu a mai făcut-o de mult.

Am ieșit pe terasă unde Harry cu Jonah vorbeau , m-am așezat între ei doi , apoi l-am îmbrățișat pe Jonah , sărutându-i fruntea. El fugi în casă , iar eu am rămas cu Harry .

Eu: Mulțumesc.

Harry : Pentru ?

Eu: Dacă nu erai tu ”profesorul” , nu cântam niciodată.

Harry:Acum, vi la o plimbare? Spuse ”Extenuat”.

Eu: Da! Am început să râd, apoi am mers, pe plajă, apoi ne-am plimbat până am ajuns la un acvariu imens, unde el intră . Era în apă cu delfini și alte specimene, am început să râd. Mai târziu, am mers pe plajă și am făcut baie. Am început să ne jucăm prin apă , când el m-a strâns puternic, a avut o tentativă de sărut, dar am avut grijă să nu fie nici unul .

Două săptămâni mai târziu ...

Harry , plecase înapoi în Londra, iar eu eram singură, pierdută . Blaze se certă cu Marcus, iar el a dat-o afară din casă . M-am întâlnit cu ea, care stătea plângând pe hamacul din fața casei mele. M-am așezat lângă ea, apoi am rugat-o să accepte banii mei , care îi cerusem tatei pentru ami cumpăra o rochie destul de scumpă . Ea i-a acceptat cu greu , îi ajungeau încât să trăiască câteva zile , până își găsea un loc de muncă . Cât despre mine, sinceră , nici eu nu știu ce e. Până am primit un telefon , cu număr ascuns. Am răspuns speriată , acea persoană , acea persoană , avea o voce atât de cunoscută . Îmi spuse-se că e ...

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 25, 2013 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

When I Look At YouUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum