Mergeam spre ocean , destul de îngândura-tă, nu vroiam să aud de nimeni , de nimic. M-am așezat pe iarbă , uitându-mă la ocean. O lacrimă mi-a coborât pe față.
*La tata și Jonah*
Tata:Ce a pățit Cezara? Întrebă derutat.
Jonah : E vegetariană . I-a spus el mâncând din mâncarea abea pregătită.
Tata:Ah.. deci nu mănâncă carne?
Jonah : Probabil ..
*To Cezii *
M-am ridicat de pe iarbă , am început să mă plimb pe nisipul cald, ajungând pe portul plictisitor. Acolo am dat de un tip care sufla în foc. M-am apropiat de el , stând între mulțime. Tipul se aprope de mine , mă trase în față , pe mine și pe încă o tipă îmbrăcată așa :http://www.polyvore.com/cgi/set?id=77397613 .
Tipul ne făcu-se show arevărat. După ce s-a încheiat showul fata m-a rugat să rămân.
Ea:Eu sunt Blaze iar el e Marcus. A spus zâmbitoare.
Eu:Eu sunt Cezara, Cezii. Le-am replicat uitându-mă plictisită în jur.
Marcus:Ți-ar plăcea să rămâi cu noi la focul de tabără ? Întrebă luând-o în brațe pe Blaze.
Eu:Sigur. Ne-am pornit pe o parte a plajei , unde nu era lumea, ei au început să facă focul. M-am așezat lângă foc uitându-mă cum ard lemnele, ei doi se sărutau . Eram geloasă deoarece ei erau fericiți , iar eu nu ...
După ce trecu-se de ora 12 am plecat spre casă . Intrând pe ușă nervoasă , m-am apropiat de cameră unde dormea Jonah . M-am așezat pe pat , gândindu-mă la toată viața nasoală.
Jonah : Te-am căutat. Mormăi el.
Eu : A spus tata ceva? Am întrebat întorcându-mă spre el.
Jonah : Doar e supărat. Azi l-am ajutat să reconstruiască , pentru biserică , geamul . Am pictat, a fost frumos. Păcat că nu ai venit și tu . Mormăea el.
Eu : Mda...
Am adormit uitându-mă la poza cu mine și tata de pe pervaz. O lacrimă se strecură pe chipul meu ..
*Următoarea zi *
M-am trezit , greoi , am mers să fac un duș, apoi m-am schimbat așa : http://www.polyvore.com/cgi/set?id=77400708 , apoi am plecat.
Am mers pe plajă , unde am cumpărat ceva de mâncat. Mergeam plictisită , cu acea cafea în mână , când un idiot se băgă în mine, iar toată cafeaua se vărsă pe mine. Tipul, care râdea ca un idiot, și-a cerut scuze. M-am enervat destul de tare , când am văzut cât de idiot e .
El:Pot să mă revanșez ? A întrebat cu o față de câine.
Eu:Nu e nimic, se mai întâmplă. Am spus plictisită.
El: Pot să te scot la o cafea? A întrebat el .
Eu:Nu mersi .
El: Haii , ce ești așa fetițo ?
Auzind ce spune am plecat, nervoasă . Am mers acasă , unde era Jonah cu tata .Tata vorbea la telefon bănuisc cu mama.
Tata:Vrei să vorbeși ? Întrebă el .
Eu:Sigur. I-am luat telefonul din mână , iar el zâmbea. Poți să te întorci , zâmbetul tău e ciudat. Am spus speriată .
Tata se întoarse la Jonah care mânca pe terasă.
Tata:Zâmbetul meu e ciudat? Apoi i-a zâmbit.
Jonah : Foarte. Îi replică mâncând .
Am vorbit cu mama, care mă rugă să rezist, pentru binele meu . Am suflat ușurată. Mă rugă să îi dau o șansă tatei .
Seara am intrat în casă , l-am zărit cândând la vechiul meu pian . Cânta piesa pe care eu am scris-o acum 4 ani . Am afișat un zâmbet, apoi m-am îndreptat spre el .
Eu:Nu ți-ai ieșit din mână . I-am spus atigând pianul .
Tata:Nu mai cânți ? Întrebă.
Eu:Nu ... Deja atinse un punct sensibil. Nu mai vreau să când, m-am săturat ... Nu mai vreau să am legătură cu muzica, de accea am refuzat să merg la Juliard.
M-am dus în cameră , deoarece mă simțeam deja frântă , obosită și sătulă .
*O săptămână mai târziu *
Am ieșit din casă îmbrăcată așa :http://www.polyvore.com/cgi/set?id=77402670 .
Tata:Unde mergi ? E deja târziu . Strigă el din casă.
Eu:Mă întâlnesc cu niște prieteni . Am strigat pelcând. Mă îndreptat spre port , pentru a mă întâlni cu Blaze și Marcus. Ajunsă în port l-am zărit pe tipul de acum câteva săptămâni . Am trecut pe lângă el , dar el se uita la mine insistent.
Blaze:Hei , ce faci ? Strigă ea.
Eu:Bună . Vă căutam.
Blaze:Ah , Marcus avea ceva treabă, vi să ne plimbăm ? Întrebă ea.
Eu:Sigur.. Ne-am dus pe colo până colo pe punte, pentru ași găsi ea ceva bluză . Tipul încă era cu ochii pe noi . M-am întors dintr-o dată , iar tipul ciudat era în spatele meu .
Eu:Tu ești prost? Ști , eu nu stau foarte bine cu inima. I-am spus ocolindu-l.
El : Frate, nu înțăleg ce ai . Alte fete s-ar ruga să le invit la o cafea , iar tu nici nu vrei să auzi cum mă cheamă . Nici nu înțăleg cum de nu ști cine sunt.
Eu:Ești cam egoist. I-am replicat uitându-mă speriată la el.
El : Eu sunt Harry.. Harry Styles. A spus el ”fermecător”.
Eu: Aha.. Mă bucur... Am spus derutată.
Harry : Nu ști cine sunt ? Întrebă speriat.
Eu: Ești clona lui Bieber, ceva fotomodel să știu ?
CITEȘTI
When I Look At You
RomancePoveste cu 1D ♥ , dar mai mult cu Harry Styles ♥ ... O să aflaţi mai multe dacă citiţi povestea ♥