Te klef?

58 1 0
                                    

na school ging ik zoals gewoonlijk altijd naar mijn training samen met mij beste vriendin, Claire. We zaten samen al 7 jaar op ballet en trainde voor competities we hadden samen al veel prijzen gewonnen. Ik liep naar mijn fiets in de stalling , toevallig stond Nicks fiets naast de mijne vreemd want hij gaat nooit met de fiets. Hij sprak me aan met hey Claire! Ik zei hoi terug, geen zin in zijn gedoe wat zou hij bij me zoeken als hij met een van de mooiste meiden van de school heeft. Hij zei dus dat hij een groep ging aanmaken voor onze klas en dat hij mijn nummer nodig had. Ik gaf gewoon me nummer zonder te weten wat er zou kunnen gebeuren, daarna liep hij weg naar zijn vrienden. Ik wachtte nog even op Claire en toen fietste we samen naar mijn huis. '' wat zeiden ze nou tegen je? oh iets over een groep ofzo reageerde ik. '' welke groep dan'' vroeg ze. ja een groepchat van onze klas voor het huiswerk en uitval waarschijnlijk. '' raar want we hebben er al een hoor alleen jij zit er net bij en Riccardo wil je er niet in zetten'' nou en boeit joh we hebben toch magister. 

Eenmaal aangekomen bij mijn huis waren de schoonmakers nog bezig. Me ouders waren werken in het buitenland en de huiswerkster was al naar huis omdat we haar ook vakantie gunden, dus zou ik een tijdje alleen thuis zijn. Me zussen zijn allebei al uit huis, vroeger gaven ze altijd een feestje als ze alleen waren maar ik doe dat liever niet. Zullen we wat eten bestellen? '' ja lekker doe maar een groente salade met extra tomaat" goed.

Het was al bijna 6 uur dus we moesten opschieten. Toen we via de achtertuin onze fietsen wilde pakken stonden Nick en Jack bij de garage te roken. Hallo!! wtf doen jullie hier?? '' deze grond is niet van jullie hoor'' ik: Claire schiet nou op we komen telaaaaaaat. '' jajajaja ik kom al wat een zooitje domme jochies staan hier zeg'' en we fietste snel naar onze dansschool. 

Later die avond toen ik thuis was en klaar was met douche kreeg ik een whatsapp van Nick, hij zei of ik een keer mee ging chillen. Ik heb het gelezen maar niet gereageerd ik was te moe en het was 11 uur tijd voor mij om te slapen.









sessie op het strandWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu