"Jezus, Chanel wat zie jij eruit?!" HUH wat!!?? is er iets? "nee maar je lijkt geschrokken ofzo gaat het?" ja het gaat maar ik kan het jullie nu niet vertellen en ze wijst naar achter. "shit shit shit wat doen Nadine en die andere hier?" geen idee maar ze hebben blijkbaar de zelfde film want ze gaan in de rij staan voor onze film. Als ik me omdraai voel ik ogen in me rug, ik zie dat ze ook de hele tijd kijken naar ons.
Als we alle kaartjes hebben bestellen we wat te drinken gaan op een grote zachte bank zitten. Claire legt de kaartjes op de tafel en checkt haar telefoon Victoria zit te flirten met de bar-man. Ik zit onrustig heen en weer te bewegen, ik voel dat er niet iets kopt in elke hoek zit een bff van Nadine, ze houden ons in de gaten. Als we allen 3 niet opletten loop Danielle langs en pakt onze kaartjes, "HEE! kutwijf dat zijn onze kaartjes" Danielle: sorry maar nu niet meer verscheurt onze kaartjes stuk voor stuk. "Chanel Claire kijk dan en ze wijst naar de grond de kaartjes liggen verscheurd op de grond. Chanel: WAT heeft zij dat gedaan? '' ja zegt Danielle". Ik loop af naar danielle en geef voor het eerst een harde klap aan haar dat ze met haar hoofd tegen de schouder van Jaquelien aan klapt. " ze huilt bijna maar probeert stoer te doen. Ik zie dat ze haar vriendinnen wenkt en dat ze naar de zaal moeten gaan. Ik loop terug naar Jaq en daan wie verbaasd maar lachend naar me kijken " ze had het verdiend schat!' we lopen richting de MacDonald. We nemen iets lekkers en ploffen neer op ons favo plekje achterin. We zitten als een tijdje als ik me bedenk dat ik nog iets moest zeggen. Chanel: liefjes ik had nog wat beloofd om te vertellen zegt ze langzaam, ik was op weg naar de sportschool toen ik Nadine en Riccardo zag zoenen, Jaq: WAAT NEE HOEDAN SERIEUS!!?? ja serieus ik meen het ze zaten aan het meer ik reed toen over het fietspad " OMG ik geloof het niet Nadine en Riccardo hoe erg gewoon!!" ja meiden dat dacht ik ook en we kijken naar buiten. Danielle: hee misschien moeten we Nick opbellen en vragen of hij even tijd heeft voor ons het is toch me neef. Als daan terug komt kijkt ze met een glimlach naar ons, hij is al onderweg.
JAA goed idee!! dat gaan we doen!! Ik kan nu al niet wachten en we lachen en kijken naar elkaar. Op dat moment zien we Riccardo langs fietsen richting de bios.... '' jongens, hij gaat der ophalen hoor hahahahaha'' laten we ook even kijken hoe gezellig het daar is, we kopen naar even een starbucks en een voor nog iemand... Als we bij de bios staan verschuilen we ons achter een muur. We hadden het al gedacht en we zien Riccardo en Nadine hand en hand de bios uitlopen en de rest loopt erachter, ze staan stil. We lopen met ze alle richting hun en als ze ons zien doen we net alsof we schrikken oke? '' JAAAAA!!!'' Zoals verwacht lopen we langs ons en Nadine schreeuwt het bijna uit en laat gelijk de hand los, w-wat doe jij hier n-nick??? Nou ik ging even lekker opstap met deze meiden zoals, jij ook lekker gaat met Riccardo, Nick heeft een starbucks en geeft die aan Nadine, er staat op HOER opdat moment pakt Riccardo de starbucks en gooit het over haar heen, iedereen lacht haar uit zelfs de mensen die net aankomen kunnen de lach niet inhouden.
JE LEEST
sessie op het strand
Teen Fictioneen normale meid die niks in de gaten heeft en misleid word door de liefde. als je wilt weten hoe het afloopt zeker lezen er komende spannende ontroerende gekke en sexy stukjes in