YEEEAHH YEEAH!! het is vakantie eindelijk! helaas gaan we niet op vakantie omdat me ouders moeten werken. Ik pak wat yoghurt uit de kast een een appel en ik ba rustig op de bank zitten en zet de tv aan. ik zit net als de postbode aan belt, ik doe open. '' er is een brief voor je: Chanel Boreel? ja dat klopt bedankt, en ik doe de deur dicht. Ik had van niemand een brief verwacht!? Ik maak het open er staat in sierlijke letters : 'Bitch denk maar niet dat je beter bent dan mij' WHAAAAT nee nee nee dit kan niet! is dit voor mij? he? hoe kan dit? ik heb niks gedaan!?? wat nee dit kan niet waar zijn! Ik ren naar de prullenbak en gooi de brief weg, hoe is dit mogelijk. Ik weet helemaal niet van wie deze brief is. Ik vermoed van Nadine, maar ik heb niks gedaan echt niet ik weet het zeker. Ik probeer te ontspannen en ga rustig verder met mijn ontbijt , vergeten lukt nog even niet.
In de middag bedenk me opeens dat ik maar de sportschool ga. Ik pak me spullen in en ik kwam erachter dat ik vanavond heb afgesproken om naar de film te gaan met Claire en Victoria we gaan naar de nieuwe zomerfilm : fashionchicks echt een leuke film. Vanaf mijn huis is het ongeveer 20 minuten fietsten dus ik was van plan om te mijn scooter te gaan die ik op mijn 16e verjaardag heb gekregen , een roze.
Ik ben onderweg als ik opeens Nadine tegen kom, ik zag het niet goed maar het leuk erop dat ze aan het zoenen was met riccardo ik herkenden hem aan zijn bontkraag n zijn witte sneakers. WAT moeten zij met z'n tweeën omg... Nick moet dit weten! en zo snel mogelijk, alleen ik kan het niet zeggen natuurlijk. Aangekomen probeer ik mijn concentratie erbij te houden, lukt alleen niet zo. Ik zie nog wat leuke jongens naar me kijken dus dat word ook heel gezellig , dus niet! het zijn altijd die zelfde jongen die doen alsof ze je leuk vinden maar ze willen uiteindelijk maar 1 ding...
rond een uur of 5 rijd ik terug naar me huis ik douche even snel en trek me nieuwe jurk aan van Victor&Rolf en kijk of het leuk staat, fantastisch. Ik bel haar op zeg dat ik eraan kom " uhuhm Chanel ik zag Nadine net lopen met Jaq en Danielle" whaat nee zeg ik hoedan wat raar ze hadden die film toch al gezien?! " nou blijkbaar niet dus maarja kom op we zijn er al schiet op i love you" en ze hangt op. Ik denk bij mezelf dat ze weet dat bij ook naar de film gingen.
JE LEEST
sessie op het strand
Teen Fictioneen normale meid die niks in de gaten heeft en misleid word door de liefde. als je wilt weten hoe het afloopt zeker lezen er komende spannende ontroerende gekke en sexy stukjes in